Bf 1942
Fra : MaRk

Dato : 23-09-02 19:04

Hej

Jeg har nu prøvet demo'en og har haft logget mig på servere, men det går
ikke så godt.

1. Jeg forstår ikke rigtigt hvordan man vælger side eller spawn point??

2.Hvorfor får jeg hele tiden "connectiong problem" ??

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 23-09-02 19:09

MaRk wrote:

> Hej
>
> Jeg har nu prøvet demo'en og har haft logget mig på servere, men det går
> ikke så godt.
>
> 1. Jeg forstår ikke rigtigt hvordan man vælger side eller spawn point??

For at vælge spawn point skal man trykke på enter og trykke der hvor man
vil starte.

> 2.Hvorfor får jeg hele tiden "connectiong problem" ??

Ja, den er jo straks værre; det er vel bare noget med din forbindelse
eller en ustabil server.

Mvh. Jacob.

Fra : Steffen

Dato : 23-09-02 20:56

[SNIP]
"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse

> For at vælge spawn point skal man trykke på enter og trykke der hvor man
> vil starte.

Har du opgraderet til 1.1?

--
---
Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : MaRk

Dato : 23-09-02 21:33

> Har du opgraderet til 1.1?

Nope, det vil den ikke lade mig gøre. Siger at den ikke kan finde nogen
battlefield installation.

> Ja, den er jo straks værre; det er vel bare noget med din forbindelse
> eller en ustabil server.

Det er sket på alle de servere jeg har været inde på. Jeg har ingen
problemer i multiplayer spil som CS.

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 23-09-02 22:49

MaRk wrote:

> Nope, det vil den ikke lade mig gøre. Siger at den ikke kan finde nogen
> battlefield installation.

Måske et lidt dumt spørgsmål, men du sagde, at du spiller demoen; har du
så husket at bruge patchen til demoen og ikke til det fulde spil?

Mvh. Jacob.

Fra : MaRk

Dato : 24-09-02 13:24

> Måske et lidt dumt spørgsmål, men du sagde, at du spiller demoen; har du
> så husket at bruge patchen til demoen og ikke til det fulde spil?

Måske ikke noget dumt spørgsmål, nej det er jeg ikke sikker på, jeg vil
prøve at finde patchen til demo'en