Hjælp ang. cdkey SOF2
Fra : Nucklear

Dato : 22-09-02 13:08

Hejsa.: Jeg spiller meget SOF2, og har aldrig brugt mine penge så godt.
Spillet er genialt gennemført og fuld af overraskelser.
Desværre har jeg for et stykke tid siden mistet cd'coveret til spillet,
som jo indenholder den ånsvage cdkey, så efter en format var jeg nød til
at finde en cdkey på nettet, nu har jeg så gennemført dette fede spil,
og ville så egentlig gerne prøve multiplayer delen. Men så siger den
invalid cdkey.
Så hvor kan jeg finde en cdkey som er valid til internettet ? Og hvor
kan jeg ændre den ?

Syntes næsten ikke jeg gider gå ud og bruge 400 kr på at købe endnu en
udgave af spillet, og de er jo ikke så smarte så de skriver cd'keyen på
selve cd'en også...

Nogen der kan hjælpe ?

http://www.kandu.dk/

Fra : J.F.K

Dato : 22-09-02 13:17

> [...]
>
> Syntes næsten ikke jeg gider gå ud og bruge 400 kr på at købe endnu en
> udgave af spillet, og de er jo ikke så smarte så de skriver cd'keyen på
---
Jeg ved at fx. hos Westwood som jo er udgiver af bl.a. Red Alert 2 mfl. Da
kan man scanne sine originale cd'er ind og så sende dem en mail med billedet
vedhæftet så får man et nyt serial...

mvh. John