|
| SHG Fra : Steen Nissen |
Dato : 22-09-02 13:07 |
|
Jeg har brug for et godt råd.
Jeg har handlet meget med SHG og altid været meget tilfreds, god og hurtig
betjening og fornuftige priser.
Men nu er jeg sku blevet sur. Jeg har for 7 uger siden afleveret en næsten
ny printer Canon S900 til rep. jeg har rykket flere gange og på et tidspunkt
fået tilbudt en ny printer af et andet fabrikat ( HP ) som man havde på
lager. Men jeg vil have en Canon, og mærkeligt nok tilbyder man mig ikke en
ny S900, selv om man under hele forløbet har den til levering på 3 til 4
dage ifølge deres hjemmeside.
Hvad gør man, de siger at de ikke kan give mig en ny, da de har aftalt med
Canon at de skal sende printeren direkte til mig.
Det er 14 dage siden og der sagde de at der ville gå 5 dage.
Hilsen Steen
| |
Uffe S. Callesen (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Uffe S. Callesen |
Dato : 22-09-02 13:19 |
|
Det er langt fra første gang jeg har hørt om SHG's service (eller mangel på
samme) ved RMA sager..
| |
Michael Lund Sørense~ (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Michael Lund Sørense~ |
Dato : 22-09-02 13:44 |
|
Prøv news:dk.forbruger gruppen. De kender reglerne for hævning af købet.
--
Med venlig hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
"Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d8db240$0$95103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har brug for et godt råd.
> Jeg har handlet meget med SHG og altid været meget tilfreds, god og hurtig
> betjening og fornuftige priser.
>
> Men nu er jeg sku blevet sur. Jeg har for 7 uger siden afleveret en næsten
> ny printer Canon S900 til rep. jeg har rykket flere gange og på et
tidspunkt
> fået tilbudt en ny printer af et andet fabrikat ( HP ) som man havde på
> lager. Men jeg vil have en Canon, og mærkeligt nok tilbyder man mig ikke
en
> ny S900, selv om man under hele forløbet har den til levering på 3 til 4
> dage ifølge deres hjemmeside.
>
> Hvad gør man, de siger at de ikke kan give mig en ny, da de har aftalt med
> Canon at de skal sende printeren direkte til mig.
> Det er 14 dage siden og der sagde de at der ville gå 5 dage.
>
> Hilsen Steen
>
>
| |
Jakob-H // iVER_uRT (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Jakob-H // iVER_uRT |
Dato : 22-09-02 14:23 |
|
Hej Steen!
Jeg ville snakke først med SHG og sige du vil melde dem til
forbrugerklagenævnet ( www.fs.dk)
Jeg synes din sag virker i stil med denne:
http://www.fs.dk/jura/fjura/jb99/99060300.htm#6316
Så du burde faktisk kunne få hævet købet og så bruge pengene på en ny
printer, et andet sted.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob H // iVER_uRT@mail.dk
Ved reply; Fjern "NoSpam" fra min
mailadresse eller brug overstående!
| |
spæf (22-09-2002)
| Kommentar Fra : spæf |
Dato : 22-09-02 16:27 |
|
SHG er nogle klamphuggere !!!
Havde selv en sag hvor jeg præsterede at få 3 defekte bundkort, blev bundet
historier på ærmet, blev bedt om at henvende mig til ansatte der ikke
eksisterede, osv. Samlet tog hele forløbet fra køb til fungerende bundkort 3
måneder.
Med håb om snarlig konkurs
spæf
| |
Brian k lauritzen (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Brian k lauritzen |
Dato : 22-09-02 18:02 |
|
"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:amkncu$54f$1@sunsite.dk...
> SHG er nogle klamphuggere !!!
>
> Havde selv en sag hvor jeg præsterede at få 3 defekte bundkort, blev
bundet
> historier på ærmet, blev bedt om at henvende mig til ansatte der ikke
> eksisterede, osv. Samlet tog hele forløbet fra køb til fungerende bundkort
3
> måneder.
>
> Med håb om snarlig konkurs
>
> spæf
>
Hej
Tjaa.. jeg kan kun sige det samme, har også haft en masse problemer med en
RMA sag, de sendte også på et tidspunkt en regning på over 6000kr de ikke
mente de havde modtaget, selv om det var nogle varer jeg købte på efterkrav,
men de er gode til at finde på historier...
Vh
Brian k lauritzen
| |
Psypher (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Psypher |
Dato : 22-09-02 18:48 |
|
Lyder ikke fedt eftersom jeg lige har købt MOBO Ram og CD drev af dem,
Håber virkelig ikke på nogen probs.
\\Psypher
"Brian k lauritzen" <brian.lauritzen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3d8df7a5$0$66790$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:amkncu$54f$1@sunsite.dk...
> > SHG er nogle klamphuggere !!!
> >
> > Havde selv en sag hvor jeg præsterede at få 3 defekte bundkort, blev
> bundet
> > historier på ærmet, blev bedt om at henvende mig til ansatte der ikke
> > eksisterede, osv. Samlet tog hele forløbet fra køb til fungerende
bundkort
> 3
> > måneder.
> >
> > Med håb om snarlig konkurs
> >
> > spæf
> >
>
> Hej
>
> Tjaa.. jeg kan kun sige det samme, har også haft en masse problemer med en
> RMA sag, de sendte også på et tidspunkt en regning på over 6000kr de ikke
> mente de havde modtaget, selv om det var nogle varer jeg købte på
efterkrav,
> men de er gode til at finde på historier...
>
> Vh
>
> Brian k lauritzen
>
>
>
| |
Jens G (22-09-2002)
| Kommentar Fra : Jens G |
Dato : 22-09-02 21:06 |
|
On Sun, 22 Sep 2002 19:47:44 +0200, "Psypher" <l-poulsen@mail.dk>
wrote:
>Lyder ikke fedt eftersom jeg lige har købt MOBO Ram og CD drev af dem,
>Håber virkelig ikke på nogen probs.
Jeg har købt der adskillige gange, og har ikke haft problemer. Heller
ikke den ene gang jeg har haft brug for at få noget byttet.
--
Hilsen/Best Regards
Jens G
For at skrive til mig, fjern "not" fra adressen.
To e-mail me, remove "not" from address.
| |
-=Madsen=- (22-09-2002)
| Kommentar Fra : -=Madsen=- |
Dato : 22-09-02 21:14 |
|
Jeg er absolut ikke enige i overstående påstande... RMA sager kan vel ta
lidt tid 7 uger er vel for længe
men som Steen Nissen selv skriver så er det Canon som hænger lidt med deres
RMA det kan SHG da ikke gøre for.. Hvis jeg var Steen ville jeg ringe til
Canon og brokke mig....
<---fra Steen's første post------------>
Hvad gør man, de siger at de ikke kan give mig en ny, da de har aftalt med
Canon at de skal sende printeren direkte til mig.
<------------------------------------->
Jeg syntes SHG er er rigtigt godt sted at handle, de er flinke og hurtige,
har nogen gode priser, ja den service jeg har fået der har bare været helt i
top *Smiler* har også haft et Abit MB. til RMA her var der heller ikke noget
at klage over.. man kan også altid få fat i SHG pr telefon hvis man vil, det
er noget som kan være temmelig svært hos andre Internet butikker... jeg
giver SHG 5 ud af 5 stjerner
"Psypher" <l-poulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d8e022e$0$66825$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Lyder ikke fedt eftersom jeg lige har købt MOBO Ram og CD drev af dem,
> Håber virkelig ikke på nogen probs.
>
> \\Psypher
>
>
> "Brian k lauritzen" <brian.lauritzen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d8df7a5$0$66790$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > "spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> > news:amkncu$54f$1@sunsite.dk...
> > > SHG er nogle klamphuggere !!!
> > >
> > > Havde selv en sag hvor jeg præsterede at få 3 defekte bundkort, blev
> > bundet
> > > historier på ærmet, blev bedt om at henvende mig til ansatte der ikke
> > > eksisterede, osv. Samlet tog hele forløbet fra køb til fungerende
> bundkort
> > 3
> > > måneder.
> > >
> > > Med håb om snarlig konkurs
> > >
> > > spæf
> > >
> >
> > Hej
> >
> > Tjaa.. jeg kan kun sige det samme, har også haft en masse problemer med
en
> > RMA sag, de sendte også på et tidspunkt en regning på over 6000kr de
ikke
> > mente de havde modtaget, selv om det var nogle varer jeg købte på
> efterkrav,
> > men de er gode til at finde på historier...
> >
> > Vh
> >
> > Brian k lauritzen
> >
> >
> >
>
>
| |
Leony (23-09-2002)
| Kommentar Fra : Leony |
Dato : 23-09-02 08:08 |
|
"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
news:aml84t$1hfm$1@news.cybercity.dk...
> Hvis jeg var Steen ville jeg ringe til Canon og brokke mig....
> <---fra Steen's første post------------>
> Hvad gør man, de siger at de ikke kan give mig en ny, da de har aftalt med
> Canon at de skal sende printeren direkte til mig.
Enig. Det er i hvert fald en start. Han kan evt få nummeret af SHG eller se
det på deres hjemmeside.
> Jeg syntes SHG er er rigtigt godt sted at handle, de er flinke og hurtige,
Den ene gang jeg har handlet der har der heller ikke været problemer.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
| |
john (24-09-2002)
| Kommentar Fra : john |
Dato : 24-09-02 21:05 |
|
Selvføldig skal han da ikke ringe til canon selv hans printer er da købt hos
SHG
de har solgt den så de har også ansvaret for evt reklamationer + ombytning
og er der ikke noget med hvis man ønsker en ny frem for rep skal man have
det ifølge den nye købelov
man ringer sku da heller ikke til japan og beklager sig fordi sin nye mazda
er i stykker eller hvad??
> > Hvis jeg var Steen ville jeg ringe til Canon og brokke mig....
> > <---fra Steen's første post------------>
> > Hvad gør man, de siger at de ikke kan give mig en ny, da de har aftalt
med
> > Canon at de skal sende printeren direkte til mig.
>
> Enig. Det er i hvert fald en start. Han kan evt få nummeret af SHG eller
se
> det på deres hjemmeside.
>
> > Jeg syntes SHG er er rigtigt godt sted at handle, de er flinke og
hurtige,
>
> Den ene gang jeg har handlet der har der heller ikke været problemer.
>
> --
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
>
>
| |
Leony (25-09-2002)
| Kommentar Fra : Leony |
Dato : 25-09-02 08:18 |
|
"john" <mik@forum.dk> skrev i en meddelelse
news:3d90c560$0$11448$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Selvføldig skal han da ikke ringe til canon selv hans printer er da købt
hos
> SHG
Han skal ringe til Canon for at få bekræftet at de har fået besked på at
sende ham en printer. Hvis Canon ikke kender noget til sagen, så er det jo
SHG der har et problem. Nogle gange bliver man nødt til at reagere ellers
bliver man tromlet over. Det er jo også lidt irreterende at vente lang tid
på et produkt man har betalt.
Sidste udvej kan være at tage sovepose med i SHG og nægte at forlade
butikken før man har fået sin(e) vare(r).
> de har solgt den så de har også ansvaret for evt reklamationer + ombytning
> og er der ikke noget med hvis man ønsker en ny frem for rep skal man have
> det ifølge den nye købelov
Selvfølgelig har SHG ansvaret, men de har jo givet sorteper videre, da det
nu er Canon's job at sende en ny printer (i hvert fald i følge SHG), derfor
ville det jo være rart at vide hvem der er skyld i at man venter på sin
printer i uendelig lang tid.
> man ringer sku da heller ikke til japan og beklager sig fordi sin nye
mazda
> er i stykker eller hvad??
Det er med den slags sager som alle andre.
Hvis du ikke kan få et fornuftigt svar af medarbejderen, så henvender man
sig til dennes chef. Hvis ikke han kan hjælpe, så må man videre til næste
trin osv.
Selvfølgelig ringer man ikke til Japan for at beklage sig over sin Mazda,
man ringer selvfølgelig til Mazda's danske hovedkvarter/importør hvis
forhandleren ikke kan hjælpe. Hvis importøren/hovedkvarteret ikke kan
hjælpe, så ringer man til Japan.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
| |
Steen Nissen (26-09-2002)
| Kommentar Fra : Steen Nissen |
Dato : 26-09-02 18:16 |
|
>
> Selvfølgelig har SHG ansvaret, men de har jo givet sorteper videre, da det
> nu er Canon's job at sende en ny printer (i hvert fald i følge SHG),
derfor
> ville det jo være rart at vide hvem der er skyld i at man venter på sin
> printer i uendelig lang tid.
>
>
> Det er med den slags sager som alle andre.
> Hvis du ikke kan få et fornuftigt svar af medarbejderen, så henvender man
> sig til dennes chef. Hvis ikke han kan hjælpe, så må man videre til næste
> trin osv.
> Selvfølgelig ringer man ikke til Japan for at beklage sig over sin Mazda,
> man ringer selvfølgelig til Mazda's danske hovedkvarter/importør hvis
> forhandleren ikke kan hjælpe. Hvis importøren/hovedkvarteret ikke kan
> hjælpe, så ringer man til Japan.
>
> --
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
>
>
Jeg har tirsdag sendt en mail til service & support direktør Canon dk.
Onsdag morgen kl. 8.00 var der svar fra ham om at han straks ville undersøge
sagen.
I dag torsdag ( hurtig ekspedition ) er jeg så blevet ringet op af Canon,
som kunne oplyse følgende:
Printer modtaget til rep. d 09-09-02 ( jeg havde afsendt den til SHG d.
02-08-02 )
Printer rep. og afsendt til SHG. d. 12-09-02.
Printer pakkenr. cu291223005dk aflevetet til SHG d. 13-09-02 kl 15.05.
Dette har jeg nu meddelt SHG og udbedt mig et hurtigt og fornuftigt svar.
Så nu sidder jeg og venter.
Hilsen Steen.
| |
Leony (29-09-2002)
| Kommentar Fra : Leony |
Dato : 29-09-02 15:39 |
|
"Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d9340c6$0$32536$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Printer pakkenr. cu291223005dk aflevetet til SHG d. 13-09-02 kl 15.05.
> Dette har jeg nu meddelt SHG og udbedt mig et hurtigt og fornuftigt svar.
> Så nu sidder jeg og venter.
Så tyder noget i hvert fald på at det er SHG der har skylden. De har nok sat
pakken nederst i en rodebunke.
Glæder mig til SHG's svar....
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
| |
Steen Nissen (29-09-2002)
| Kommentar Fra : Steen Nissen |
Dato : 29-09-02 22:34 |
|
"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
news:lgEl9.53353$Qk5.1988971@news010.worldonline.dk...
>
> "Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d9340c6$0$32536$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Printer pakkenr. cu291223005dk aflevetet til SHG d. 13-09-02 kl 15.05.
> > Dette har jeg nu meddelt SHG og udbedt mig et hurtigt og fornuftigt
svar.
> > Så nu sidder jeg og venter.
>
> Så tyder noget i hvert fald på at det er SHG der har skylden. De har nok
sat
> pakken nederst i en rodebunke.
> Glæder mig til SHG's svar....
>
> --
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
>
Lørdag rykkede jeg igen, men denne gang direkte til teknikken.
Der gik ca. 15 min og jeg blev ringet op af SHG´s indkøbschef.
Han var meget flov og havde selv lige undersøgt sagen og konstateret at
printeren stod hos dem, han kom ikke med nogle dårlige undskyldninger men
sagde at det var meget pinligt.
Senere på dagen fik jeg en mail fra ham hvor han gav mig sin personlige
undskyldning, han ville tirsdag tage en samtale med den pågældene
medarbejder og hvis han ikke havde en fornuftig forklaring på sagen, måtte
han se sig om efter en ny teknisk ansvarlig.
Jeg skulle have min printer på tirsdag, så ok der kan ske fejl alle steder,
bare men ikke er for stor til at indrømme dem.
Jeg er stadig kunde hos SHG.
Hilsen Steen.
| |
Thomas Nørgaard (23-09-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Nørgaard |
Dato : 23-09-02 02:18 |
|
<snip en masse Steen havde skrevet>
Jeg har selv handlet en del hos shg men er begyndt at bruge andre
forhandlere mere, efter en sag med mit bundkort.
Jeg købte et Epox kort, efter 1½ måned (og midt i et stort skoleprojekt, med
en rapport på 250 sider!) brændte bundkortet af *skrig!*
Jeg sendte det ind og fik en pakke tilbage med en regning, begrundelsen var
at min cpu og ram (som var medsendt efter aftale med en teknikker) ikke
fejlede noget. Jeg skulle derfor betale for fejlfinding af de 2 dele...
(første optræk til surhed begyndte!)
Efter lang tid fik jeg dem overbevist om at jeg blot havde gjort som de
havde bedt mig om. Næste problem var at Epox holdt ferie, og derfor kunne
jeg ikke få mit kort. Denne forklaring viste sig at være LØGN for jeg
ringede og snakkede med Epox i DK som sagde at de ikke havde modtaget noget
mobo fra SHG fordi SHG holdt ferie...
Hmmm... ringede til SHG igen og konfronterede dem med det jeg havde hørt.
De lovede at undersøge sagen og ringe tilbage.
2 dage gik og jeg hørte intet, derfor ringede jeg. Nu sagde de at jeg aldrig
havde indsendt mit mobo *panikken bredte sig!* heldigvis havde jeg jo et RMA
nummer... Men da den sag var afsluttet iflg. SHG's mening, derfor måtte jeg
jo have fået mit mobo tilbage. Det havde jeg ikke, og efter lang tid i
telefonen fik jeg overtalt chefen for teknikken til at gå ud og kigge på
lageret. Han kom tilbage og meddelte mig at de ikke havde mit kort *nu var
jeg sur!*
Han sagde at han havde kigget i alle de hvide plastic kasser de havde derude
og der var ingen med mit RMA nummer. Jeg forklarede ham at jeg havde
modtaget (og indsendt) mit mobo i den originale kasse og den var ikke hvid.
Det sagde han så var umuligt, for epox leverede kun mit kort i hvide plastic
kasser (et ganske smart design som de havde fået ros for...)
Efter at have diskuteret med ham i yderligere en 1 times tid gik han igen ud
og kiggede og fandt mit board i den originale kasse som var af blåt pap!
Han fortalte mig så at det var en OEM kasse. Men mit board nu var fundet og
ville blive sendt til epox næste dag.
OK, tænkte jeg nu sker der noget (der var på det tidspunkt gået ca 1-1½
måned, og opgaven var afleveret)
Jeg tog på ferie, og da jeg kom hjem lå mit mobo på posthuset sammen med en
regning på 125,- (+porto) fordi det jo ikke fejlede noget skulle jeg nu
betale for at få det checket.
OK, det måtte jo så være mig der havde taget fejl, og jeg betalte gebyret og
samlede min maskine igen.
Den var stadigvæk DØD! *nu blev jeg GAL!* jeg ringede til SHG og gav dem en
opsang. og indsendte mit board igen, med cpu og ram iflg. aftale med chefen
for teknikken. Jeg fik han til at sende mig en skriftlig bekræftelse på
vores aftale så jeg ikke igen skulle til at slås for at få mine penge
tilbage.
Mit board blev sendt ind til Epox, som igen konstaterede at mit board
virkede, shg ringede og meddelte mig resultatet. Jeg nægtede at tro på det
og krævede at de testede mit board med min cpu og RAM. Og ganske rigtigt mit
system virkede ikke, de mente nu at min CPU var brændt af, og satte en ny i.
Denne brændte dog af så snart der blev sat strøm til boardet.
Det hele blev sendt til epox som sagde at en CPU ikke kunne brændes af på
det board jeg havde og derfor måtte fejlen ligge i CPU'en.
CPU'en blev sendt til AMD, som konstaterede at den havde fået forkert
spænding. Altså boardet, der havde spændings stabilisator, var defekt!
Nu var der gået ca 3 måneder, og jeg var efterhånden ret tosset! (godt jeg
havde min gamle maskine...)
Boardet røg igen til Epox, der var træt af mit brok og gav mit et nyt board,
problemet var bare at de ikke havde mit board på lager og det havde SHG
heller ikke. Jeg brokkede mig højlydt, og endte med at få en nyere udgave
(Pro versionen) og en ny CPU der var på 200 MHz mere, desuden fik jeg ALLE
mine penge for rep./test og porto tilbage (husk at gemme kvit. for
forsendelse de er penge værd!)
Nu snart 1½ år senere kører min maskine stadigvæk, og chefen for teknikken
hos SHG er udskiftet (dog ikke min skyld)
Men jeg køber som sagt ikke ret meget hos SHG mere, det eneste der får mig
til at handle hos dem er hvis de er markant billigere end andre
leverandører.
Thomas
_________________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002
| |
-=Madsen=- (23-09-2002)
| Kommentar Fra : -=Madsen=- |
Dato : 23-09-02 09:09 |
|
<------------------------------------------>
> Boardet røg igen til Epox, der var træt af mit brok og gav mit et nyt
board,
> problemet var bare at de ikke havde mit board på lager og det havde SHG
> heller ikke. Jeg brokkede mig højlydt, og endte med at få en nyere udgave
> (Pro versionen) og en ny CPU der var på 200 MHz mere, desuden fik jeg ALLE
> mine penge for rep./test og porto tilbage (husk at gemme kvit. for
> forsendelse de er penge værd!)
> Nu snart 1½ år senere kører min maskine stadigvæk, og chefen for teknikken
> hos SHG er udskiftet (dog ikke min skyld)
> Men jeg køber som sagt ikke ret meget hos SHG mere, det eneste der får mig
> til at handle hos dem er hvis de er markant billigere end andre
> leverandører.
>
<--------------------------------------------->
For mig at læse så har Epox også sin del af skylden, det kan en forhandler
ikke gøre for...
Det er også menneskeligt at fejle, syntes alligevel du har fået en god
behandling selv om det har taget lidt tid..
Syntes nu også det er lidt ringe at skulle belaste SHG for en 1½ år gammel
sag som er i orden, og du fortæller også at den Chef Tekniker som du har
haft alt balladen med er væk fra SHG.
SHG er flyttet i nye lokaler her først på året, jeg har handlet der en 5/6
gange i år, haft en vellykket RMA sag, Det
virker som de har rigtigt godt styr på tingende, og ja SHG er markant
billigere end andre med nogen ting, men vigtigst af alt så er de hurtige til
at få nye produkter på lager så vi ikke skal til at bestille fra udlandet
(for eks Abit MB.)
5 Stjerner igen til SHG
| |
spæf (23-09-2002)
| Kommentar Fra : spæf |
Dato : 23-09-02 15:42 |
|
> Det er også menneskeligt at fejle, syntes alligevel du har fået en god
> behandling selv om det har taget lidt tid..
>
Hvordan kan du hævde at man har fået god behandling, når forhandleren
åbenlyst lyver for én. (historien om ferie hos Epox)
Og 3 måneder kan vel næppe kaldes for lidt tid, de fleste vil nok være enige
i at det er meget lang tid.
spæf
| |
Repost (24-09-2002)
| Kommentar Fra : Repost |
Dato : 24-09-02 19:49 |
|
"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
news:ammi22$2quh$1@news.cybercity.dk...
> For mig at læse så har Epox også sin del af skylden, det kan en forhandler
> ikke gøre for...
> Det er også menneskeligt at fejle, syntes alligevel du har fået en god
> behandling selv om det har taget lidt tid..
>
Prøv at læse hans indlæg igen og tag SHG brillerne af !!!!!!!!!!!
Jeg har selv handlet meget hos SHG og også brugt bla returret uden
problemer, men derfor skal man da åbne sine ører for kritik.
Søren.
| |
|
|