BF 1942 - hvor fanden er ubådene?
Fra : Bean

Dato : 20-09-02 17:05

Se subject.
--
PA

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 20-09-02 17:28

Bean wrote:

> Se subject.
> --
> PA

Under vandet?

Udover det tip aner jeg det ikke, men jeg synes selv det lyder rimeligt,
at de i det mindste er i nærheden af noget vand.

Mvh. Jacob.

Fra : Herold

Dato : 20-09-02 17:32

> Se subject.

På Battle for Midway banen. De fungerer faktisk overraskende godt.

Fra : Flare

Dato : 20-09-02 18:03

> På Battle for Midway banen. De fungerer faktisk overraskende godt.

Kan det passe at man kun kan være en ad gangen i dem? Synes jeg har trykket
E mange gang uden at kunne komme i dem

Fra : Herold

Dato : 20-09-02 18:46

> Kan det passe at man kun kan være en ad gangen i dem? Synes jeg har
trykket
> E mange gang uden at kunne komme i dem

Jep, der er kun en plads. Der er nu heller ikke meget to kan lave :)

Fra : Bean

Dato : 21-09-02 17:27

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> trykket
>
> Jep, der er kun en plads. Der er nu heller ikke meget to kan lave :)

Jo - der skulle have været en anti-luft gunner med Der skal ikke meget
til for at sænke en ubåd.
--
PA

Fra : Herold

Dato : 21-09-02 17:50

> Jo - der skulle have været en anti-luft gunner med Der skal ikke meget
> til for at sænke en ubåd.

Ja, eller en kanon. Bare en lille en.

Det er nu ikke lykkedes mig at sænke en ubåd med et fly, trods fuldtræffere.
Jeg ville nu også bare dykke, hvis jeg blev bombet ;)

Fra : Bean

Dato : 21-09-02 17:23

> På Battle for Midway banen. De fungerer faktisk overraskende godt.

Hmm, spillede Axis på midway men så ikke ubådene. Har dog set og prøvet den
i multiplay.
--
PA

Fra : Loke

Dato : 23-09-02 14:03

On Fri, 20 Sep 2002 18:32:23 +0200, "Herold"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

>På Battle for Midway banen. De fungerer faktisk overraskende godt.

Japserne har også en på Guadalcanal. Jeg ved ikke om amerikanerne har
- jeg nægter at spille Yankee.

---
Loke