dimmed harddisk (still)
Fra : Uffe Jakobsen

Dato : 20-09-02 13:27

Kære NG,

Da jeg har først fornylig har fået os 10.1 til min ibook 500 med 386mb ram,
slås jeg stadig med de opgraderingsproblemer, som nok for de fleste har
mistet deres aktualitet.

Mit mål er at få opgraderet til 10.1.5 og jeg er klar over at det skal
foregå gradvist eller med combo-opgraderinger.

Den første sten på vejen er imidlertid at jeg ikke kan installere Installer
Update 1.0.
Når jeg skal vælge destination under installationen er min harddisk sløret
(dimmed) og jeg kan ikke komme videre !!!

1) Jeg har downloadet og installeret SecurityUpdate 7-18-02
2) I håbet om at det ville kunne hjælpe har jeg forsøgt at installere
Security Update 10-19-01 - men også her er min harddisk dimmed
3) Jeg har installeret development tools

Håber at der er én der gider hjælpe med dette ældre problem...

Mvh Uffe Jakobsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-09-02 10:01

Uffe Jakobsen <uffe@jakobsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Håber at der er én der gider hjælpe med dette ældre problem...

Min husker er ikke for god, men jeg mener nu at det er nemmest at bruge
softwareopdatering i system preferences til den slags.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-02 11:52

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Min husker er ikke for god, men jeg mener nu at det er nemmest at bruge
> softwareopdatering i system preferences til den slags.
- tak for forslaget. Men når jeg kører softwareopdatering får jeg efter
et stykke tid besked om at min software er opdateret - uden at det løser
problemet. Kan du måske vride din hukommelse for flere forslag? mvh uffe

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-09-02 13:31

uffe(at)jakobsen.tdcadsl.dk <"uffe(at)jakobsen.tdcadsl.dk"> wrote:

> - tak for forslaget. Men når jeg kører softwareopdatering får jeg efter
> et stykke tid besked om at min software er opdateret - uden at det løser
> problemet. Kan du måske vride din hukommelse for flere forslag? mvh uffe

gå på jagt i /Library/recipts og fjern kvitteringerne for de pakker du
ønsker at geninstallere.

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?