Fluereder i vindue
Fra : Peter Holm

Dato : 19-09-02 14:09

Jeg har lige får 3.år i træk sprayet cd 100 fluer ud af sprækkerne på hver
mine 6 dannebrogs vinduer. Det er FUCKING ULÆKERT at åbne et vindue og så
fluver der 100 fluer ud i hovedet på en - det kribler overalt på mig endnu.
Andre der har oplevet dette fænomen?
Prøv at åbne dine vinduer - det sker på samme tid hvert år.......ADDER!

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-09-02 16:48

Peter Holm" <petersigerhej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
endnu.
> Andre der har oplevet dette fænomen?
> Prøv at åbne dine vinduer - det sker på samme tid hvert år.......ADDER!

Lugten af brun sæbe får dem til at forsvinde. Så måske du kunne finde på
noget...
Dog skal du være opmærksom på at brunsæbe kan opløse nogle typer maling.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Thïngmand

Dato : 20-09-02 08:10

> Andre der har oplevet dette fænomen?

Jepper - så sent som i går. Det værste er at revnen er oversået med fluelort

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 20-09-02 08:18

On Thu, 19 Sep 2002 15:08:49 +0200, "Peter Holm"
<petersigerhej@stofanet.dk> wrote:

>Andre der har oplevet dette fænomen?

Ja i sidste uge.

Hjertelig løvfaldshilsen
Dorte

Fra : Jens Holm

Dato : 20-09-02 17:17

Vi har også prøvet noget lignende, der var de bare i hele børneværelset da
vi kom hjem -og 100 kan ikke gøre det- jeg har ladet mig fortælle at fluerne
kan lide at lægge æg i visse blomster, så prøv at skifte dine blomster ud.

mvh Charlotte