Ducati
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-09-02 19:56

Hej i gruppen

Jeg har fundet et billede af en Ducati, et lidt anderledes køretøj end det
man normalt ser fra de kanter. Men hvad er det for en, og hvor mange ccm er
den på, er der nogen der kan hjælpe ? For tænk om det var en i størrelse med
en EU'er
Jeg har postet billedet i dk.binaer under Ducati.

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-09-02 20:21

NØJJJ Den er Najs!! Ved ikke noget om den, men gad sq godt eje den!! Savle
savle...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : gud

Dato : 18-09-02 20:32

> NØJJJ Den er Najs!! Ved ikke noget om den, men gad sq godt eje den!! Savle
> savle...

Er du bagstiv? Den er da nok for misforstået...nej hvor er den grim! Nej nej
nej...seriøst...

/A. Høegh

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-09-02 20:36

"gud" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse

> Er du bagstiv?

Kan godt ske ;)

> Den er da nok for misforstået...nej hvor er den grim! Nej nej
> nej...seriøst...

Prøv lige at se på sådan noget som bremserne, de ser sq fede ud! Og fælgene
også... Måske har du ret i at formen ikke et ALT for fed, men alligevel...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Duffi

Dato : 18-09-02 20:50

´JEP, Den er MØGKLAM... hvordan kan et kæmpe navn som Ducati finde på at
lave sådan en gang P.....

Fra : FBB

Dato : 18-09-02 20:46

Godt være jeg lyder lidt dum nu, men hvor ser man billeder??
Det fatter jeg ikke så meget af.!
(en der vil lærer mig det skriv lige til min mail)

Fra : Allan Riise

Dato : 18-09-02 20:54

Kim Larsen wrote:
> [...]
> det var en i størrelse med en EU'er
> Jeg har postet billedet i dk.binaer under Ducati.

Grim, og så er der ikke engang plads til en sød lille "pakke" bagpå !

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : FBB

Dato : 18-09-02 21:01

Allen tak for hjælpen :)

Jeg ville ikke kører rundt på sådan en..
Heller ikke meget at sidde på :(

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-09-02 00:11

> [...]
> Ari06@AriSoft.dk
> ICQ 55853098
> -- Den der tror han ved alt, ved intet !! --

Hvis du har sådan en maskine, og der er en pakke der vil med, så vil hun da
ikke sidde bag på, hun vil ligge på knæ foran med bagdelen i
kørselsretningen

Kim Larsen

Fra : KlausB

Dato : 18-09-02 21:03

Den er sku da mega gejl, men den koster sikkert spidsen af en jet jager.
Den ligner deres 998 og 648 model der er blevet skraldet gevaldigt men okay
de to er jo også pænt dyre.

Klaus
2000 Mod. Zip 30

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-09-02 00:14

Nu ´skal i jo lige huske på, jeg aner ikke om det er en 500 ccm scooter
eller en EU'er, det var sådan set det jeg ville have løst, hvis der var
nogen der havde set den nogen steder på nettet

Kim Larsen

Fra : LaLLe

Dato : 19-09-02 12:00

> [...]
med
> en EU'er
> Jeg har postet billedet i dk.binaer under Ducati.

Jeg er ked af at skuffe dig men det billede er en fake. Det var inde på
mopedgallerys forum for snart 6 mdr siden og alle var helt oppe og køre over
den. Det viste sig at være en planlagt joke i anledning af et jubilæum som
Ducati havde (eller noget i den retning). Billedet har været med i et par
blade og folk har hoppet på den hvergang. Hvis ikke i tror mig kan i jo
kontakte Ducati eller kigge ind på deres hjemmeside for der er intet spor af
den nogensteder.

Altså det er en sej mand til billedmanipulation der har leget med jer.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : KlausB

Dato : 19-09-02 17:49

Så må der da være en (H.P) der har skrevet noget for sjov i binaer.dk inden
under Ducati for der står Ducati Cagiva 125???????

Klaus
Zip 30