Multiplayer i Mafia???
Fra : SonofonoS

Dato : 18-09-02 19:00

Hej

Nogen der har fundet subj?
På gamespys review står der følgende:

Mafia will also come with multiplayer support,
covering basic deathmatch and a capture
the flag variety. You can expect to see the
game smuggled onto shelves by Christmas this year.

Hele artiklen kan ses her: http://www.gamespy.com/e3/mafia/

Er jeg den eneste der ikke har fundet det endnu???

SonofonoS

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 18-09-02 20:09

SonofonoS skrev: (messageID: <news:3d88bf32$0$1024$ba624c82
@nntp04.dk.telia.net>)

[SNIP]
> Er jeg den eneste der ikke har fundet det endnu???

Næh, for der er ingen multiplayer i Mafia! Det er rigtigt at udviklerne
planlagde en multiplayer-del, men den blev droppet, da de ikke var
tilfredse med resultatet...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : SonofonoS

Dato : 18-09-02 20:13

> Næh, for der er ingen multiplayer i Mafia! Det er rigtigt at udviklerne
> planlagde en multiplayer-del, men den blev droppet, da de ikke var
> tilfredse med resultatet...

Damn damn damn og ekstra damn!!!

SonofonoS

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-09-02 20:51

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message
> Næh, for der er ingen multiplayer i Mafia! Det er rigtigt at udviklerne
> planlagde en multiplayer-del, men den blev droppet, da de ikke var
> tilfredse med resultatet...

Var det ikke meningen at multiplayerdelen skulle indeholdes i en senere
patch?

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-02 21:15

> Var det ikke meningen at multiplayerdelen skulle indeholdes i en senere
> patch?

det troede jeg også? nogle kilde til der dem der har sagt det er blevet
droppet?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 18-09-02 23:32

peet_dk skrev: (messageID:

> det troede jeg også? nogle kilde til der dem der har sagt det er
> blevet droppet?

Det er vist distributøren, der har bolden mht. patch eller ej. Det er en
lang debat, der kan følges på den officielle side:
http://www.mafia-game.com/ (I deres forum...)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Jacob

Dato : 18-09-02 23:10

> Næh, for der er ingen multiplayer i Mafia! Det er rigtigt at udviklerne
> planlagde en multiplayer-del, men den blev droppet, da de ikke var
> tilfredse med resultatet...

Da jeg var i München i Marts 2001, fortalte de at der ville komme en Cops
vs. Gangsters multiplayermode i det fulde spil, men det blev ikke til noget.

Det er dog bekræftet at det skulle komme i en patch. Jeg har ikke hørt noget
om at den skulle være aflyst.

Der ER netkode i motoren. Motoren er den de udvikler/udviklede til Hidden &
Dangerous 2, som understøtter LAN og Internetspil, når det engang kommer til
jul.