Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldis Medion kamera - nye billeder
Fra : up

Dato : 17-09-02 00:55

Hejsa. Så er der nye billeder, som venner eller uvenner af ovennævnte kamera
kan frydes, eller græmmes over

Interesseret? så klik dig ind på:
http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=792&kode

Mvh up

Fra : Olsen

Dato : 17-09-02 21:36

"up" <melbaFJERNDETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa. Så er der nye billeder, som venner eller uvenner af ovennævnte
> [...]

Efter at ha' set et par billeder fra Aldi cameraet forskellige steder, synes
jeg faktisk
ikke de er SÅ skarpe, når man tænker på ca. 4 megapixels..og al
den herlighed det i manges øjne automatisk medfører...

Billederne er bare SÅ store, men ikke specielt skarpe..alt er relativt,
javel...men...ca.
4000 kroner er jo immervæk stadig en slags penge...

Jeg er sikker på, jeg kan lave mindst lige så skarpe skud
med mit snart 3 år gamle Olympus C830L med 1.3 megapixel.

Måske man sku' nøjes med 2.3 megapixel, og så få et apparat,
hvor der er gjort lidt ekstra ud af objektivet ???

Størrelse er een ting, skarphed et andet, og en kombination
nærmest perfekt.

Sony brillierer jo med Zeiss objektiver...måske nogle
har nogle sider med billeder med et Sony apparat ?

Fra : smeden

Dato : 18-09-02 20:27

"Olsen" skrev d. 17-09-02 21:36 dette indlæg :

> [...]
> nærmest perfekt.
>
> Sony brillierer jo med Zeiss objektiver...måske nogle
> har nogle sider med billeder med et Sony apparat ?

Hej Olsen!
Jeg så billeder Ulf Pedersen har taget og lagt ud på nettet,
og valgte SONY derudfra.
Findes på http://www.digifoto-nord.dk/
og http://www.fotokritik.dk/ og sikkert mange andre stede

Mvh Smeden