Foto
IBM760 5420
Teil 3020
software til print
Fra : Soren Pedersen

Dato : 16-09-02 20:31

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har ledt som en gal efter et stykke
software der kan printe flere FORSKELLIGE billeder ud på et ark ....Det jeg
har fundet, og synes virker efter hensigten kan findes på
www.kodak.com/go/inkjet
Blot til information

--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-09-02 21:15

"Soren Pedersen" skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har fundet, og synes virker efter hensigten kan findes på

Funktionen er indbygget i Windows XP og kræver ikke noget
særskilt program.....

--

Jan Vestergaard
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-09-02 00:16

Jasc Aftershot f.eks.

Fra : Carsten Holck

Dato : 17-09-02 08:49

Og PaintShopPro 7+ kan

Carsten Holck, Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping -
Tel.: +45 98339688
++++++++ Latest edition: "Titanic - now as bridge" ------------

Fra : Tom Wagner

Dato : 17-09-02 22:47

On Tue, 17 Sep 2002 09:49:23 +0200, "Carsten Holck"
<carsten@holck.net> wrote:

>Og PaintShopPro 7+ kan
Og Qimage Pro

Tom

Fra : Patrik

Dato : 23-10-02 21:47

Prova med Paint Shop Pro 6 eller 7, som har denna funktion på file-menyn.
Finns att ladda ned för 30 dagars utvärdering från www.jasc.com

Lycka till!

Patrik

http://w1.855.telia.com/~u85524564/ (Mina bilder med Minolta Dimage 7i)