Hjælp....
Fra : Kasper

Dato : 16-09-02 18:17

Hej NG.

Hvad er begrænsningen i en Siamoto Birdie 50??
Er det en ring/skive eller en plump i udst. eller hvad??

På forhånd tak
Kasper

Fra : Morten Christensen

Dato : 16-09-02 20:29

Hvor dælen har du købt sådan noget japaner sjov?? Har godt nok aldrig hørt
om den...

Kan du fortælle lidt om den, evt. et billede??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Duffi

Dato : 16-09-02 21:16

HeHe... Der er ikke ret mange der kender den, men den skulle efter sigende
være rimelig vild efter begrænserne er taget...
en af mine kammerater havde en et stykke tid og hans kom vist til at gå 80
uden andet end han havde taget begrænserne... også med et ok optræk...

Fra : Kasper

Dato : 17-09-02 18:15

Hej.
Ved du hvad bergrænsningen var?
Eller kan du finde ud af det?
Det ville være ski.. godt.

Mvh
Kasper

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-09-02 20:53

Jeg ved det desværre ikke... Ved du hvad for en motor det er?? Altså
Minarelli, Morini etc...?

Fra : Duffi

Dato : 17-09-02 21:22

ja det kan jeg måske men vil ikke love noget... skal prøve at høre ham
imorgen...

Fra : Duffi

Dato : 18-09-02 20:17

SÅ... Snakkede med ham idag...

Der er 2 Begrænsere på Birdien ifølge ham...

Den ene sidder i udstødningen og den anden sidder i kaburatoren... noget med
gasspjældet tror jeg.... Kender overhovedet ikke noget til scooter motorer
så har ingen anelse om det er rigtigt eller forkert.... men tror nu på ham
når han siger sådan...

Fra : Kasper

Dato : 19-09-02 15:08

Mange tak.
Det skal nok være rigtigt.
Der er nemlig et eller andet galt med gassen. Jeg skal ikke dreje håndtaget
mere end godt 1cm, før den tager fuld gas.
Og det ser også ud som om der er noget med udstødningen.
Tak endnu engang.

Fra : Kasper

Dato : 19-09-02 17:10

Kan du ikke finde ud af, hvor begrænsningen er i udstødningen?
Hvor langt den er inde i forrøret.
Det ville være rigtig godt.

Fra : Duffi

Dato : 19-09-02 19:15

jeg kan prøve at spørge ham om hvor den ca. er....

spørger ham imorgen, men hvis jeg glemmer det, bliver det først engang i
næste uge, hvis jeg da husker det...

Fra : Kasper

Dato : 17-09-02 18:16

Se link...
http://www.scooter45.dk/birdie.html

Mvh
Kasper

Fra : valic

Dato : 19-05-03 22:31

ja kasper der er 4 stk du skal have af cdien skiven ved variaterne
membrem pladerne fjerne dem der er uden på dem og sæt nogle new i og så
er der udstønningen min råd købe en basic:)

http://www.kandu.dk/