gæstetoilet 1.sal
Fra : Jimmy Kolinger

Dato : 16-09-02 10:40

Hej
Jeg vil lave et toilet på 1.sal betående af toilet og håndvask. Jeg er i
tvilv om der skal laves gulvafløb. Jeg har søgt meget på nettet og ved at
der skal afløb i vådrum, men da der ikke skal være bad, mener jeg ikke at
det er et vådrum og derfor ingen krav om gulvafløb. Er der nogle der ved
helt præcis hvad reglerne er, og hvor man kan finde dem.

Mvh. Jimmy

Fra : Nette

Dato : 16-09-02 11:20

"Jimmy Kolinger" wrote

> [...]
> det er et vådrum og derfor ingen krav om gulvafløb. Er der nogle der ved
> helt præcis hvad reglerne er, og hvor man kan finde dem.

Jeg har ikke en dyt forstand på det, men jeg kender nogle der lige har lavet
sådan et gæstetoilet på 1. sal, og med mindre det er dig, så er der altså
minimum to i DK lige nu, som ikke har afløb i gulvet

Nette

Fra : Hansii

Dato : 16-09-02 11:42

Kender heller ikke reglerne, men lav det for en sikkerhedsskyld. For din
egen skyld hvis vasken eller kummen skulle løbe over, og for din egen skyld
hvis forsikringen ikke vil dække såfremt der ikke er gulvafløb!!

/Hansii