CD KEY cs...
Fra : Black-Out

Dato : 15-09-02 10:58

hmm Heya...... Well jeg har 2 cdkeys liggende, og vil gerne skifte den jeg
bruger til en af de andre coz der er en eller andet noob der har fået has om
den jeg bruger nu ! hvordan kan jeg skifte den??

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 15-09-02 19:08

Black-Out wrote:

> hmm Heya...... Well jeg har 2 cdkeys liggende, og vil gerne skifte den jeg
> bruger til en af de andre coz der er en eller andet noob der har fået has om
> den jeg bruger nu ! hvordan kan jeg skifte den??

Hej.

Vel bare ved at afinstallere spillet og så installere det igen. Dog skal
du måske rode med noget i registreringsdatabasen. I det tilfælde skal du
søge på hlkey eller noget i den dur, ikke helt sikker :-/.

Ellers kunne du vel undersøge hvem der har taget din key og så melde
ham, evt. til Sierra, der så vil lukke for key'en og give dig en ny, i
teorien i det mindste.

Mvh. Jacob.

Fra : GrandOldMan

Dato : 15-09-02 20:40

"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers kunne du vel undersøge hvem der har taget din key og så melde
> ham, evt. til Sierra, der så vil lukke for key'en og give dig en ny, i

du behøves ikke at geninstallerer ...!

går i kør og skriv regedit..
og søg så på de 4 første tal i din cd-key.. de står uden bindestreg. og
skift den med den nye key

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: http://home19.inet.tele.dk/andersson
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet

Fra : Devast8or

Dato : 15-09-02 20:51

Jacob Holm Jorgensen <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Vel bare ved at afinstallere spillet og så installere det igen. Dog skal
> du måske rode med noget i registreringsdatabasen. I det tilfælde skal du
> søge på hlkey eller noget i den dur, ikke helt sikker :-/.

Det hjælper ikke at geninstallere når først key'en er inde i reg-basen. Du
skal køre regedit og finde din key under:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings

> Ellers kunne du vel undersøge hvem der har taget din key og så melde
> ham, evt. til Sierra, der så vil lukke for key'en og give dig en ny, i
> teorien i det mindste.

Og også i virkeligheden. Det koster dog $10 eller noget i den stil at få en
ny key, og du skal kunne bevise at du har købt det (mener det er noget med
at sende Cd-coveret over til dem). Det kan nok bedre betale sig at købe
spillet en gang til med den pris det har nu.

> Mvh. Jacob.

Devast8or

--
Spamfilter activated