Remote Acces alert hver 3. minut
Fra : [2000]Karst B. Smit

Dato : 14-09-02 22:52

Hej

Jeg har efter at lynnedslag ødelagte mit skærm, mit modem og bundkortet
fået det hele repareret og installeret OS 9.1-z. Det virker fint
allesammen bortset fra at Remote Access hver trede minut kommer med en
advarsel at jeg skal lukke advarselsboxen ellers bliver forbindelsen
afbrud efter 60 sec.

Hvor kan jeg indstille at RemAcc ikke afbryder forbindelsen når der en
overførsel er igang? Det er trælsk at skulle holde øje med en halvtimers
download.

--
Fjern Store bogstaver in min adresse
Remove Capital letters in my addres

Fra : Jonas Voss

Dato : 15-09-02 12:19

On Sat, 14 Sep 2002 23:51:48 +0200, [2000]Karst
<kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk> wrote:

> Hvor kan jeg indstille at RemAcc ikke afbryder forbindelsen når der en
> overførsel er igang? Det er trælsk at skulle holde øje med en halvtimers
> download.

Så vidt jeg kan huske er det inde i Remote Access panelet man
indstiller dette[1]. Åbn Remote Access, klik på indstillinger, og i en af
fanebladene kan man vælge mellem den boks du pt. har, som kommer frem
med et bestemt mellemrum, samt en der kun kommer frem når der ikke har
været trafik på forbindelsen i en bestemt periode.

Vælg den sidste og sæt til det ønskede interval, det skulle fikse dit
problem.

[1] Har ikke været på nettet med OS 9 siden april, så mine oplysninger
kan være fejlbehæftede.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |