OT: check min side på en mac :)
Fra : Andreas Reventlow

Dato : 14-09-02 20:30

Hej Gruppe.
Jeg søger en venlig sjæl der vil besøge min hjemmeside og tage et par
screenshots så jeg (der desværre kun er i besiddelse af en pc med win) kan
se om siden fungerer godt på en Mac.

Siden ligger her: http://hjem.wanadoo.dk/~wan19949/

Jeg håber at det vil være muligt at checke siden i en nyere version af IE og
gerne Netscape ligeså. Tryk gerne på den lille tegning (øverst) for at teste
mit popup-script.

Screenshots'ene bedes sendes til andreas@reventlow.dk

Mange tak,
Andreas Reventlow

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-09-02 16:23

Andreas Reventlow <andreas@reventlow.dk> wrote:

> [...]
> gerne Netscape ligeså. Tryk gerne på den lille tegning (øverst) for at teste

Sitet virker ikke i Netscape 4.7X

Det virker imidlertid i IE 5.X

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-09-02 11:27

Andreas Reventlow <andreas@reventlow.dk> wrote:
Screenshots'ene bedes sendes til andreas@reventlow.dk

> Mange tak,
> Andreas Reventlow

Har sendt Andreas skærmfoto fra Mac OS 9.2.2 og i følgende browsere:
Opera 5
Netscape 6.1
Mozilla 1.1
Explorer 5.1.4

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-09-02 12:08

Preben Bødker Nielsen <gizmo@tdcadsl.dk> wrote:
>Har sendt Andreas skærmfoto

Det har jeg så ikke alligevel.
Maillog:
7-Sep-2002 12:39:40 +0200 550 <andreas@reventlow.dk>... Relaying denied

/Preben

Fra : Andreas Reventlow

Dato : 17-09-02 19:00

> Det har jeg så ikke alligevel.
> Maillog:
> 7-Sep-2002 12:39:40 +0200 550 <andreas@reventlow.dk>... Relaying denied

det er jeg meget ked af, men tak alligevel fordi du prøvede.

venlig hilsen
andreas reventlow