HP Scanjet 2200c - drivere?
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 13-09-02 17:31

Jeg var i Bilka i går og så en billig scanner, der også let kunne bruges
som en slags kopimaskine. Der nævntes kun noget om drivere til Win 98,
XP og 2000 og foreløbigt er det helt fint for mig, da jeg har stillet
den op til en Windows-laptop der står i sovekammeret [en desktop larmer
for meget!]. Den kører på usb, og burde altså sagtens kunne bruges fra
min G4/867 - men jeg mangler drivere, og er ikke engang sikker på om den
kan bruges fra VirtualPC.

Scanneren var en demo-model til 500 kroner, og Windåsen er en Compaq 450
som jeg har lånt af min fagforening - i foreløbig snart tre år. Det vil
sige at jeg godt kan komme til at aflevere den igen.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.