Puch Maxi motor diagram søges!
Fra : A. Høegh

Dato : 13-09-02 16:45

Hejsa.

Er der en venlig sjæl der vil sende et Puch Maxi K motordiagram til min
email? På forhånd tak.

E-mail: ah@evomedia.dk

/A. Høegh

Fra : gud

Dato : 15-09-02 12:51

> Er der en venlig sjæl der vil sende et Puch Maxi K motordiagram til min
> email?

C'mon, der må da være en der har et! Jeg mangler det for vildt! Plz mail
det..

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-09-02 16:43

"gud" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse

> C'mon, der må da være en der har et! Jeg mangler det for vildt! Plz mail
> det

Hva vil du vide??
C'mon der er ingen ben i en maxi motor..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : gud

Dato : 15-09-02 17:16

> Hva vil du vide??
> C'mon der er ingen ben i en maxi motor..

C'mon (<-- kult? :D) kan ikke finde ud af at samle koblingen.. =)

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-09-02 19:40

> C'mon (<-- kult? :D) kan ikke finde ud af at samle koblingen.. =)

så vidt jeg husker, og det er snart noget tid siden jeg har rodet med
maxi'en..
så tager du og sætter koblingsskålen i, så en skive med tykkelse på cirka
1-1½ mm og så koblingen, en skive og møtrikken.. du skal bare sørge for at
koblingsskålen rotere frit, den må ikke sidde i spænd, så betyder det andet
mindre :) det jo bare en maxi ;-P

Eller har Thansen vist haft noget i de gamle kataloger, ind under sengen og
find et frem med dig :)

Fra : gud

Dato : 15-09-02 20:08

> Eller har Thansen vist haft noget i de gamle kataloger, ind under sengen
og
> find et frem med dig :)

Der er et diagram i det nye katalog, men det viser ikke den koblingsmodel er
er i min knallert.

Der står at nye koblinger er uden "not" - hvad er det?

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-09-02 20:11

> og
>
> Der er et diagram i det nye katalog, men det viser ikke den koblingsmodel
er
> er i min knallert.

Prøv at se om ikk min vejledning kan bruges :)

> Der står at nye koblinger er uden "not" - hvad er det?

det er en "tap" forstil dig to huller hvor der så ligger en not imellem for
at holde hullerne ud for hinanden.. gav det mening?