Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale billeder, hvor?
Fra : Per Kristensen

Dato : 13-09-02 09:34

Jeg vil gerne have fremkaldt nogle billeder, der er taget med mit digital
kamera. Det eneste der ligger i min by er Expert, Fona, Fotocare og
Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder via
nettet og så få dem tilsendt?

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-09-02 09:40

Har nogen prøvet Opasia? http://foto.opasia.dk/bestil-billeder/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-09-02 09:55

"Per Kristensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
> betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder via

Prøv at søge lidt her i gruppen !

Emnet bliver drøftet tit !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 13-09-02 10:16

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> [...]
> Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
> betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder

Billeder taget med et digitalt kamera kan ikke fremkaldes (det er de når de
er taget), de kan printes.
Mvh
Torben

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-09-02 10:58

Billeder taget med et digitalt kamera kan ikke fremkaldes (det er de når de
> er taget), de kan printes.
> Mvh
> Torben

Jaja whatever

Fra : Hagman

Dato : 13-09-02 12:01

> Billeder taget med et digitalt kamera kan ikke fremkaldes (det er de når
de
> er taget), de kan printes.
> Mvh
> Torben

Det passer sgu ikke !!!
Jeg får tit mine digitale-billeder fremkaldt hos Merlin !
Sååå

Fra : Carsten Klausman

Dato : 13-09-02 12:14

Hold kæft for en gang flueknepperi, svar på mandens indlæg istedet for at
diskutere om de fremkaldte eller ej. Det ligger vidst lige for, hvad det er
han mener!

/Carsten

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-09-02 12:22

"Carsten Klausman" <carsten@spamklausman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> diskutere om de fremkaldte eller ej. Det ligger vidst lige for, hvad det

Hørt tak!

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-09-02 13:03

> [...]
> Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
> betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder

www.fotolabo.net
www.merlin.dk
www.bilka.dk

Jeg har prøver både Merlin og Bilka. Priserne ender næsten samme sted men
bilkas kvalitet er bedre. Begge steder er der bestilt via nettet og afhentet
og betalt i butikken. Hos Bilka bestilte jeg flere forskellige størrelser
med et imponerende resultat. Jeg bruger Bilka i fremtiden.
Hilsen
Jørgen

---

Fra : Gjøl

Dato : 13-09-02 13:50
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-09-02 14:06

Gjøl skrev:

> www.fotowire.dk = Fotolab
> www.photocare.dk

http://bingo-foto.dk/
http://www.japanphoto.dk/
http://www.a-photo.dk/

Flere kan findes på
<http://shopping.jubii.dk/Elektronik_Foto_og_Hifi/Fotoudstyr/>

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : LR

Dato : 13-09-02 14:21

> http://bingo-foto.dk/
> http://www.japanphoto.dk/
> http://www.a-photo.dk/
>
> Flere kan findes på
> <http://shopping.jubii.dk/Elektronik_Foto_og_Hifi/Fotoudstyr/>

http://foto.jubii.dk

//Lars

Fra : Jeppe Brinck

Dato : 13-09-02 14:39

www.digitalfotoservice.dk
har gratis prøvetilbud.

Flg. er sakset fra hjemmesiden:
Prøv www.digitalfotoservice.dk GRATIS og Få 10 stk. 10x15 gratis + 2 stk
15x21 gratis. Du skal kun betale for leveringen (kr. 25,-)

Det er vel et forsøg værd!

Fra : max

Dato : 13-09-02 16:11

> [...]
> Prøv www.digitalfotoservice.dk GRATIS og Få 10 stk. 10x15 gratis + 2 stk
> 15x21 gratis. Du skal kun betale for leveringen (kr. 25,-)

www.cav.dk
www.colorgruppen.dk

"ColorGruppen <snip> modtager nu digitale billed-filer via Internettet
og eksponerer dem på ægte fotografisk papir." fra hjemmesiden...
Gad vide om et exponeret billed skal fremkaldes - hva mener Torben..?
mvh max

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 07-10-02 20:34

On Fri, 13 Sep 2002 14:03:13 +0200, "Futte & Co." >>Jeg har prøver både Merlin
og Bilka. Priserne ender næsten samme sted men

God fornøjelse med Bilka. Jeg har anvendt Bilka 3 gange, og alle 3 gange er det
gået galt.
De første 2 gange kom billederne aldrig. 3. gang var der fejl i billedet, så det
måtte laves om. Leveringstiden er 1 uge hver gang - gaaab. Men jeg har nok bare
været uheldig med Bilka alle 3 gange.

Merlin og andre, der anvender Fujicolor order-it har jeg gode erfaringer med.

Colorgruppen i København laver det perfekt, men de er også noget dyrere end de
andre (7,50 kr/10x15 og 15 kr/12x18 og 31,25 kr/20x30). Pris og kvalitet følges
ad som det ofte ses.
De har dog ikke startgebyr hvis du selv henter. Skal de sendes hjem med posten
koster det 20 kr. (muligvis + moms). Du kan uploade med ftp. Hvis du uploader
mandag aften har du billederne med posten onsdag.

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-10-02 07:41

> [...]
uploader
> mandag aften har du billederne med posten onsdag.

Argh! det var da nogle sindsyge priser! Jeg har prøvet Jubii og
digitalfotoservice.dk. Sidstnævnte gav gode resultater og koster 2.50kr for
10X15 og 10kr. for 15X21. Desuden kører de et næsten gratis prøvetilbud lige
nu.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-09-02 13:03

Brug www.gabs.dk opload og vælg hvor du vil hente dine billeder...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 08:24

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Brug www.gabs.dk opload og vælg hvor du vil hente dine billeder...
> --
Du må være gal, de tager 5 kr pr. billede!!!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-09-02 08:55

> Du må være gal, de tager 5 kr pr. billede!!!

Ja gud forbyde det at kvalitet koster penge, de burde skamme sig....*S*
Jeg har hele tiden anbefalet ud fra et kvalitets synspunkt, og ikke ud fra
hvor det er billigst.... de billeder jeg selv får fremkaldt, vil jeg heller
have lavet ordenligt end jeg vil spare 2 kr.

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 15:13

> [...]
heller
> have lavet ordenligt end jeg vil spare 2 kr.

Ja, men der skal også være mening med galskaben.

Fra : Henrik

Dato : 13-09-02 16:15

> [...]
> Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
> betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder

Klik forbi os www.digitalfotoservice.dk vi har stadig GRATIS prøver på vores
kvalitet.

Mvh.
Henrik Schwarz

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 08:34

> [...]
> Fotoexperten. Hvem kan anbefales at bruges når pris/kvalitet tages i
> betragtning? Findes der evt. nogen steder, hvor man kan uploade billeder

Tak for de mange forslag. Det er Jubii, der er mset lovende for mig, så dem
vil jeg nok bruge.