"Computerprogram til haven"
Fra : Steen F.

Dato : 12-09-02 23:32

Hejsa

Er der nogen i denne gruppe som kender til noget software hvor man kan
opmåle/tegne placeringen af havens buske, træer og blomster osv.? Gerne
freeware eller shareware.

MVH
Steen

Fra : John

Dato : 13-09-02 08:58

Jeg er med på en lytter ...
Hilsen John

"Steen F." <feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> skrev i en
meddelelse news:alr4js$q5p$1@tux.netsite.dk...

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 13-09-02 09:46

On Fri, 13 Sep 2002 00:32:05 +0200, "Steen F."
<feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> wrote:

>Er der nogen i denne gruppe som kender til noget software hvor man kan
>opmåle/tegne placeringen af havens buske, træer og blomster osv.? Gerne
>freeware eller shareware.

jeg kender ikke til noget share- eller freeware, men ellers er der en
del programmer at vælge imellem (søg på Google efter "garden (eller
landscape) design software"), og enkelte af dem giver også mulighed
for at man kan prøve programmet først (men hvor Save og Print ikke
virker)

her er et af dem. http://www.floorplan.com/store/free.cfm

Lars

Fra : John

Dato : 13-09-02 11:15

Hej Sten
Jeg har fundet et demo-program på linket herunder.
Demoen fylder godt nok 40 Mb, så hvis du ikke her en hurtig forbindelse kan
det godt tage langt tid.
Hvis du ikke selv vil/kan downloade det, kan jeg sende det til dig på en cd,
du skal bare sende din adresse til mig så sender jeg det hurtigst muligt !!!
God weekend....
Hilsen John
johnb@vejenhs.dk

http://www.gardencomposer.com.au/index.html