Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik
Fra : J

Dato : 12-09-02 18:20

Hey G

For noget tid siden fik jeg nogle råd herinde til at lave en hjemmeside - og
nu er den så endelig færdig

Den er fyldt med billeder, og I må meget gerne komme med kontruktiv kritik -
især af portrætterne - men da også gerne de andre billeder.

De fleste billeder er taget spontant, så det tekniske er der ikke blevet
lagt så meget vægt på, mere øjeblikket.

Enjoy

http://johanjessen.itinfo.dk

-johan

Fra : J

Dato : 12-09-02 18:26

Det skal lige tilføjes, at siden er det første forsøg (jeg har aldrig prøvet
det før). Og at jeg regner med at optimere den, så den er nemmere at
downloade, bedre flow osv.

Nogle af siderne er lavet i GoLive og andre i MS Word XP - og nu da jeg har
fået mere erfaring, vil jeg arbejde mere med GoLive, så vend gerne tilbage
en gang imellem og tjek den ud

-johan

Fra : NoBrain [dk]

Dato : 12-09-02 18:34

"J" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> Det skal lige tilføjes, at siden er det første forsøg (jeg har aldrig
prøvet
> det før).

Det ser ganske godt ud, det jeg best kan lide er den enkele baggrund.

Mvh NoBrain

Fra : John

Dato : 12-09-02 20:40

"J" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> Hey G
>
> De fleste billeder er taget spontant, så det tekniske er der ikke blevet
> lagt så meget vægt på, mere øjeblikket.

Men jeg synes da alligevel der er et par pletskud :
http://johanjessen.itinfo.dk/photoshop/portrait1/pages/mormor.htm
http://johanjessen.itinfo.dk/photoshop/mom/pages/mor11.htm
--
MVH
John K Hansen

Fra : Sparre

Dato : 12-09-02 21:08

> http://johanjessen.itinfo.dk/photoshop/portrait1/pages/mormor.htm

Ja det er sq bare supergodt det billede, godt taget..

--
Sparre

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-09-02 11:19

> [...]
> især af portrætterne - men da også gerne de andre billeder.
>
> De fleste billeder er taget spontant, så det tekniske er der ikke blevet

Enkelt og flot design, og masser af flotte fotos. Nice job.

Fra : johan

Dato : 13-09-02 17:44

Tak for roserne

- johan