Mozilla 1.2 problem
Fra : Per Madsen

Dato : 12-09-02 17:10

Dette er muligvis en pinlig "fejl 40", men:
Jeg har lige dl den nye version af mozilla (vers. 1.2) til MacOS 9.XX.
Når jeg indtaster en url i "location field" og trykker "enter" sker der
nada!! Andre der har opl. det samme?

--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 13-09-02 18:37

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har lige dl den nye version af mozilla (vers. 1.2) til MacOS 9.XX.
> Når jeg indtaster en url i "location field" og trykker "enter" sker der

Nå, men det viser sig at man skal trashe Mozilla's "history.dat" fil.
Nem at lokalisere m. Sherlock.

--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 14-09-02 06:51

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Nå, men det viser sig at man skal trashe Mozilla's "history.dat" fil.
> Nem at lokalisere m. Sherlock.

Er du gal jeg er glad for at du fandt ud af det... den har irriteret mig
længe. Men altså ikke nok til at finde ud af det der.

Tak!

anr

"Why did this have to happen now, during primetime, when TV's brightest
stars come out to shine?"
-Homer Simpson