buddha bar - samlet liste?
Fra : Peter T.

Dato : 12-09-02 07:54

Jeg leder efter en samlet liste over udgivne skiver fra Buddha Bar. Det
vil være optimalt, hvis der også er en liste over de enkelte numre på hver
cd. Og en søgning på bla. google, allmusic.com og cddb.com, har desværre
ikke givet mig et samlet resultat (faktisk kun mere forvirring).

Er der nogen, der ved hvor jeg kan se en samlet liste over deres udgivelser
samt poste et eller flere links til andre musikdatabaser?

Lidt off-topic: kan det passe at Buddha Bar ikke har en officiel side,
udover en halvgrim og amatøragtig HP på hollandsk? :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Ole Damgaard

Dato : 12-09-02 09:50

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> [...]
> cd. Og en søgning på bla. google, allmusic.com og cddb.com, har desværre
> ikke givet mig et samlet resultat (faktisk kun mere forvirring).

nej - jeg har heller ikke kunnet finde en samlet oversigt, men her er hvad
jeg
kan finde - måske kan en liste stykkes sammen ved hjælp af andre:

Buddha-Bar(2 CD-Compilation) udg. 1999
Mercury - 546365-2
indeholder:

År
Titel
Salgskunstner

01 01
1999
Need you(right now)(Ambient mix)
Trumpet Thing

01 02
1999
I love you
Omar Faruk Tekbilek

01 03
1999
Los bilbilicos
Consuelo Luz

01 04
2000
Alibaba
Karunesh

01 05
1998
Desire
Deepak Chopra

01 06
1999
In through time
Govinda

01 07
1998
Onon mweng
Oliver Shanti

01 08
1998
Spirit
Atman

01 09
1999
Funky for you(Spacehopper mix)
Deadbeats

01 10
1999
Mambo craze(Extended version)
De-Phazz

01 11
1999
Amor amor
Nino

01 12
1998
Smell of paradise
Sa Trincha

01 13
1998
Farruca
Intro

01 14
1999
Notabossa
Funky Lowlives

02 01
1999
How insensitive
Sun Trust

02 02
1999
Daydreaming
Rollercone

02 03
1997
A loop in time(banco de gaia remix)
Wally Brill

02 04
1999
Drama of japan
La Roca

02 05
1993
Cairo(Duke monster mix)
Great Barrier

02 06
1998
Inshalla
Angel Tears

02 07
2000
After
dZihan & Kamien

02 08
1999
Felicidade
Suba

02 09
1997
Logozo
Sidestepper

02 10
1998
Escravos de jo
Kerri & Joe

02 11
1999
The string thing
Soul Ascendants

02 12
1998
New world
Attaboy

Buddha-Bar II Udgivet: 25.07.2000

Wagram - 3060852

[...]

Buddha-Bar III(2 CD compilation)Udgivet: 01.01.2000
Wagram - 3068292
År
Titel
Salgskunstner

1997
Secret love
Nicos

1997
Golden Lotus
John Kaizan Neptune

1998
Sorocos
Yorgos Kazantzis

1997
Solitude
Karunesh

1999
Via payuta III
Platon Andritsakis

1999
Spiral dance
Tulku

1999
Solo por tu amor
Manuel Franjo

2000
Schwanengesang d957(uddrag)stændchen d957 nr 4(uh version)
Gustavo Montesano

1999
Invisible movies part I
Adrian Enescu

2000
A night in Lenasia
Deepak Ram

2000
Tamally Maak(Always with you)
Amr Diab

2000
Danya
Frederic Rousseau

2000
Mavis
Eden

1996
Sacral Nirvana
Oliver Shanti & Friends

2000
On walks the night
Jesse Cook

2000
Triptico
Gotan Project

1999
Sufism
Zeb

1999
Kale
Osman Ismen

2000
Me dear masters
Freeman

1999
Starlight in Daden (Da Lata Aurora Remix)
Ekova

2000
Veena
Talvin Singh

2001
Indian Gipsy
Ravi Prasad

1996
Flirting shadows(Sehnaz Longa)
Hasan Cihat Orter

2000
Den me agapas
Anna Vissi

2000
Don't do anything
Nacho Sotomayor

2001
Sitar Ritual
Badmarsh & Shri

1999
Strobe's Nanafushi(Satori Mix)
Kodo

2000
Arabian song(Da Ghetto Fuckiro Club)
Livin' in da Ghetto

Buddha-Bar IV(2 CD compilation) Udgivet: 12.02.2002

George V - 3074272

År
Titel
Salgskunstner

2002
La fille de pekin
Frederick Rousseau

2002
Tibet(a passage to)
Tibet Project

2002
Opium
Jade Or

2002
Moonrise
Nitin Sawhney

2002
A window of my dreams
Nash Didan

2002
Amatevi
Agricantus

2002
Tiempo
Manuel Franjo

2002
Historia de un amor
Guadalupe Pineda Con Los Tres Ases

2002
Distant lands
Armen Chakmakian

2002
Desert Dancer (Zeb's slow camel ride remix)
Nickodemus

2002
Monsoon
Flam

2002
Rahda ramana
Tulku

2002
Tora to thimithikes
Natassa Theodoridou

2002
Una musica brutal
Gotan Project

2002
Karma(Extended mix)
Outsized

2002
Party people
Time Passing

2002
Mundian to bach ke
Panjabi Mc

2002
Comme toi
Ishtar

2002
Dancing with the muse
Chris Spheeris

2002
Irish coffee
David Visan & Carlos Campos

2002
The novel sound
Ludovic Llorca

2002
Loco
Loving Paris

2002
Percussion's rhythm(Dimitri from paris re-edit)
Roland Louis

2002
Louxor in vegas
Dan Lacksman's Alliance

2002
Agoraki mou
Angie Samiou

2002
Aktar wahed
Amr Diab

2002
Yo vivire
Celia Cruz

2002
Nocturne in paris
Usual Masters

mvh ole

Fra : Peter T.

Dato : 12-09-02 18:01

Ole Damgaard wrote:

> nej - jeg har heller ikke kunnet finde en samlet oversigt, men her er
> hvad jeg
> kan finde - måske kan en liste stykkes sammen ved hjælp af andre:

Nåmen så er der basis for at brygge lidt buddha fanbar med fuld
udgivelsesliste på hjemmesiden, når jeg får tid. Tak for listen. :)

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 17-09-02 15:30

It seems Peter T. wrote:
> Nåmen så er der basis for at brygge lidt buddha fanbar med fuld
> udgivelsesliste på hjemmesiden, når jeg får tid. Tak for listen. :)

Med fare for at være både set ud og andet, har jeg lagt nogle bagside scans
online på:

http://www.chaos.dk/~kasper/mirror/unpub/BuddhaBar/

Håber de (også) kan hjælpe dig.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Peter T.

Dato : 18-09-02 13:34

Kasper Mejlgaard wrote:

> Med fare for at være både set ud og andet, har jeg lagt nogle bagside
> scans online på:
>
> http://www.chaos.dk/~kasper/mirror/unpub/BuddhaBar/
>
> Håber de (også) kan hjælpe dig.

Tak for hjælpen. Såvidt jeg har forstået på forskellige folk, har de
udgivet mindst 8 dobbeltcder. Så der er et detektivarbejde at gå igang
med.