Puch Maxi K - antal lejer i motor?
Fra : A. Høegh

Dato : 11-09-02 15:58

Hejsa.

Jeg har bestilt et renoveringssæt til min Maxi K motor, fra T. Hansen. Som
afbilledet, følger der 4 lejer med. Det der så undrer mig, er at der kun er
3 lejer i min motor - der kører helt fint og har gjort det i 14 år.

Er det fordi sættet også passer til pedal-modellen (Maxi P) der har et leje
mere? Har den det?

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-09-02 17:05

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 lejer i min motor - der kører helt fint og har gjort det i 14 år.
>
> Er det fordi sættet også passer til pedal-modellen (Maxi P) der har et

Min maxi K har så vidt jeg husker 4 lejer i motoren!
2 på krumtappen og 2 på sekundære gearaksel..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Thomas

Dato : 11-09-02 18:23

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> wrote in message
> [...]
er
> 3 lejer i min motor - der kører helt fint og har gjort det i 14 år.

Jeg har haft 3 maxier. hvor 1 af dem også kun var med 3 lejer.

Mvh. Thomas

Fra : Hans-Jacob

Dato : 11-09-02 18:49

> [...]
> 3 lejer i min motor - der kører helt fint og har gjort det i 14 år.
>
> Er det fordi sættet også passer til pedal-modellen (Maxi P) der har et

Det var oppe og vende for et stykke tid siden...
Det har åbentbart noget med motortypen at gøre... Der var ingen der kunne
sætte årgang eller andet kendetegn på det... Men nogle havde altså 3 og
andre 4 lejer....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : A. Høegh

Dato : 11-09-02 19:20

> Men nogle havde altså 3 og
> andre 4 lejer....

Oki..thanx..

/A. Høegh

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 11-09-02 21:10

"Hans-Jacob" <zster87@JEPSDETHERSKALFJERNEShotmail.com> skrev i en
meddelelse news:alnvm3$e9f$1@sunsite.dk...
> [...]
> Det har åbentbart noget med motortypen at gøre... Der var ingen der kunne
> sætte årgang eller andet kendetegn på det... Men nogle havde altså 3 og

jeg mener at dem som kun har tre lejer er dem hvor der sidder eller"har" sat
sådan en lille anti gearings pind nedenunder det foreste tandhjul udvendigt!
men dem der har tre lejer er af nyere årgang men ved hvilket bokstav den
skiller aner jeg ikke men vil skyde på omkring de 90 stykker! og det er lige
meget om det er pedal eller kickstart tror jeg nok... for hvornår udgik
pedal modellen officielt????

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Thomas

Dato : 12-09-02 15:41

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
sat
> sådan en lille anti gearings pind nedenunder det foreste > tandhjul

Det passer meget godt. Jeg skar nemlig en lille tap af under det foreste
tandhjul. På den maxi motor med 3 lejer.

Mvh. Thomas

Fra : A. Høegh

Dato : 13-09-02 16:34

> Det passer meget godt. Jeg skar nemlig en lille tap af under det foreste
> tandhjul. På den maxi motor med 3 lejer.

Samme hér..

=)