Q: The Mighty + Sting
Fra : Rikke & Brian

Dato : 10-09-02 14:41

Hejsa

Så fornylig filmen The Mighty med bl.a Sharon Stone, et par gange i filmen
hører man en sang, der har sådan lidt "Ridderfilms"-lyd over sig. Jeg er
næsten sikker på at sangeren er Sting, men jeg kan ikke finde ud ad hvilket
nummer det er, nogen der ved det?

Mvh. Brian

Fra : Karina Hjorth

Dato : 10-09-02 14:50

> [...]
> hører man en sang, der har sådan lidt "Ridderfilms"-lyd over sig. Jeg er
> næsten sikker på at sangeren er Sting, men jeg kan ikke finde ud ad

Du tænker sandsynligvis på titelnummeret. Det bliver sunget af Sting, og er
skrevet af ham og Trevor Jones.

Mvh
Karina

Fra : Rikke & Brian

Dato : 10-09-02 19:24

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Du tænker sandsynligvis på titelnummeret. Det bliver sunget af Sting, og
er
> skrevet af ham og Trevor Jones.

Sikkert, men hvad hedder nummeret?

Fra : Karina Hjorth

Dato : 10-09-02 20:48

> Sikkert, men hvad hedder nummeret?

Ææææhmm... titelnummeret til The Mighty, hedder The Mighty

Mvh
Karina

Fra : Rikke & Brian

Dato : 11-09-02 07:31

> Ææææhmm... titelnummeret til The Mighty, hedder The Mighty

Nåeee okay, så er jeg med. Tak for hjælpen