Jaguaren dræber Mozilla
Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-09-02 09:36

Efter at have opgraderet til 10.2 er min Mozilla (ver1.1) begyndt at gå
ned i tide og utide. Er der andre med samme problem, eller er det hos
mig der er noget galt?
Problemet kommer bl.a hvis jeg på Politikens side klikker på et link
til en af deres artilkler. Det samme sker f.eks. når jeg på dmi's side
klikker på vejrobservationer eller hvis jeg i Mozilla's help-menu
vælger: "About plug-ins"
IE er ikke et alternativ: Den kan kun vise øverste del af en side, når
man scroller ned er siderne bare blanke også efter refresh.
Det kan da ikke være rigtigt at man skal nedgradere til 10.1.5 igen for
at kunne browse på nettet?

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-09-02 09:51

On Mon. d. 09 Sep. 2002 kl. 08:35 GMT, Kaj wrote:

> Det kan da ikke være rigtigt at man skal nedgradere til 10.1.5 igen for
> at kunne browse på nettet?

Nej problemet er den java plug-in som er inkluderet i Mozilla. Hent
nyeste version af Mozilla, eller slet plug-in'en manualt (så vil den
plug-in Apple inkluderer globalt istedt blive brugt). Naviger til roden
af den mappe Mozilla ligger i og skriv:

sudo rm -R ./Mozilla.app/contents/MacOS/Plug-ins/MRJPluginCarbon.plugin

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-09-02 17:56

On Mon, 9 Sep 2002 10:50:53 +0200,

> [...]
> af den mappe Mozilla ligger i og skriv:
>
> sudo rm -R ./Mozilla.app/contents/MacOS/Plug-ins/MRJPluginCarbon.plugin

Ikke et eneste problem her med Moz1.1

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 10-09-02 12:05

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> On Mon, 9 Sep 2002 10:50:53 +0200,

> Ikke et eneste problem her med Moz1.1

Problemet var samspillet mellem Mozilla og Jaguarens Java. Det væltede
ind med bug-reports på bugzilla. Det er rettet i den seneste nightly
build.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-09-02 16:56

Hej Kaj

- Blot en strøtanke... Har du slået alle Java-funktioner til i
preferences?

mvh. Erik Richard