Quartz Extreme
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 08-09-02 20:47

Udnytter iBook 700 den nye teknologi i Jaguaren? Ibook 600 gør i hvert fald
ikke. Dvs., den er ikke blevet noget særligt hurtigere.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-09-02 21:25

On Sun. d. 08 Sep. 2002 kl. 19:47 GMT, Henning wrote:

> Udnytter iBook 700 den nye teknologi i Jaguaren? Ibook 600 gør i hvert fald
> ikke. Dvs., den er ikke blevet noget særligt hurtigere.

Går ud fra at du mener Quartz Extreme. Begg de to nuværende iBøger
udnytter QE, vær opmærksom på at den gamle iBog 600 med 256kb L2 cache
ikke understøtter QE.

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Michael Holm

Dato : 08-09-02 21:48

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> Udnytter iBook 700 den nye teknologi i Jaguaren? Ibook 600 gør i hvert fald
> ikke. Dvs., den er ikke blevet noget særligt hurtigere.
har heller ikke oplevet nogen nævnværdig hastighedsforøgelse på iMac
fladskærm 700 Mhz 512 mb ram....
(også selv om jeg kørt disk utilityes og reparaeret privilegerne på
disken... læste et sted at det kunne anbefales hvis man opgradere fra
10.1.5 - jo måske en lillebitte smule hurtigere

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-09-02 21:52

On Sun. d. 08 Sep. 2002 kl. 20:48 GMT, Michael wrote:

> har heller ikke oplevet nogen nævnværdig hastighedsforøgelse på iMac
> fladskærm 700 Mhz 512 mb ram....

prøv at lægge et transperant vindue foran eks en "tung" QT film, evt
flere vinduer... Det skulle give en markant forskel i fps.

Fra : Michael Holm

Dato : 08-09-02 22:09

> prøv at lægge et transperant vindue foran eks en "tung" QT film, evt
> flere vinduer... Det skulle give en markant forskel i fps.
måske lige nu hører/ser jeg en musikvideo imens jeg skriver og det
funker da men det gjorde det også under 10.1.5.... men jeg havde håbet
på mere finder hastighed, feks. pauser den lige 1 sek. før den lister
mine 108 emner i Applications (i kollone view) dog ikke hvis man gør
hopper og i en anden mappe og tilbage igen så er den der med det samme !
Finder er eller ikke blevet "multitrådet" det ville virkelig være en
god ting når den nu ikke er OS 9 hurtig

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk