Medal of Honor
Fra : Michael

Dato : 07-09-02 23:04

Medal of Honor er det fedeste og bedste PC spil jeg har spillet. prøv det,
det er for GODT.

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-09-02 23:36

On Sun, 8 Sep 2002 00:04:07 +0200, "Michael" <m.rundstrom@get2net.dk>
wrote:

>Medal of Honor er det fedeste og bedste PC spil jeg har spillet. prøv det,
>det er for GODT.
Men det hakker utroligt meget under win XP, nogle er har en løsning.
Har geforce 2 ti grafikkort, og kunne køre det i win98 uden bøvl.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-09-02 10:04

simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk (Simon Kamber) skrev i

> Men det hakker utroligt meget under win XP, nogle er har en løsning.
> Har geforce 2 ti grafikkort, og kunne køre det i win98 uden bøvl.

hvor meget ram har du i din maskine?
Min erfaring er at Windows XP sluger 128 mb ram ekstra.
det vil sige at et spil som kører flydende med 128 mb ram under win98 skal
have 256 under windows XP

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Henrik Dissing

Dato : 09-09-02 13:33

On Mon, 09 Sep 2002 09:03:43 GMT, Michael Petersen wrote:

>det vil sige at et spil som kører flydende med 128 mb ram under win98 skal
>have 256 under windows XP

Det må jo så betyde at Hjerterfri kræver 256 MB under XP, for det kører da
fint med 128 MB under '98

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-09-02 15:49

On Mon, 09 Sep 2002 09:03:43 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

>hvor meget ram har du i din maskine?
256 MB DDR

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-09-02 15:08

> 256 MB DDR

har du opdateret driverne til dit grafikkort. Dem der følger med til winXP
funker ikek så godt med DirectX 8.1
du kan hente dem på www.nvidia.com

Fra : Crash Override

Dato : 10-09-02 15:23

On Tue, 10 Sep 2002 14:07:50 +0000, Michael Petersen wrote:

> Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Den korrekte tekst er : Who is General Failure, and why is he reading my
DISK?

Joken stammer fra de glade DOS-dage, med "General error reading disk.
(A)bort/(C)ontinue/(I)gnore?"

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Crash Override

Dato : 10-09-02 15:25

On Tue, 10 Sep 2002 16:23:27 +0200, Crash Override wrote:

> Den korrekte tekst er : Who is General Failure, and why is he reading my
> DISK?

> Joken stammer fra de glade DOS-dage, med "General error reading disk.
> (A)bort/(C)ontinue/(I)gnore?"

okay - indrømmet .. jeg kan ikke huske om det er Error eller Failure

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Simon Kamber

Dato : 10-09-02 18:27

On Tue, 10 Sep 2002 16:25:08 +0200, "Crash Override"
<crash@streetwise.dk> wrote:

>okay - indrømmet .. jeg kan ikke huske om det er Error eller Failure
I betagtning af joken må det jo være failure