VNC eller ICA på 9.2.2?
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-09-02 11:14

Er det lykkedes nogen at få enten VNC-klienten eller ICA-klienten til at
funke under MacOS 9? ICA logger af med det samme, og VNC dør med en fejl
2... og jeg kan jo desværre ikke køre X under 9
Det er bohr.gbar.dtu.dk jeg prøver på.

anr

Apu: "Is it me or do your plans always involve
some horrible web of lies?"
Homer Simpson: "It's you."

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-09-02 12:07

In article <1fi5304.1oy1bc2rw1c40N%anrNOTPART@OFMAILmac.com>,
anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) wrote:

> Er det lykkedes nogen at få enten VNC-klienten eller ICA-klienten til at
> funke under MacOS 9?

Begge dele kører upåklageligt under OS 9.1.

> ICA logger af med det samme,

Opsætning?

> og VNC dør med en fejl 2...

Prøv VNCThing, jeg synes den er bedre.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-09-02 14:37

> Begge dele kører upåklageligt under OS 9.1.

> Opsætning?

> Prøv VNCThing, jeg synes den er bedre.

Enig jeg bruger VNC på min jukebox og ftp server og VNCThing på min egen
maskine - det fungerer perfekt.

Alle 3 Mac'er kører Mac OS 9.1 US

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-09-02 17:24

> Prøv VNCThing, jeg synes den er bedre.

Den virker ihvertfald. Det viste sig, at det var nødvendigt at
specificere portnummer for at få adgang. De er jo lidt paranoia ude i
lundtofte. Dog får den ikke mine indstillinger i CDE med, men det er jo
ikke just VNC's skyld. Jeg må nok se at få fat i Macvaerk.

Tak for forslaget.

anr

"It's crap-tacular."
-Bart Simpson