Programmer til Nokia 3310 + MBUS kabel
Fra : David Rasmussen

Dato : 06-09-02 17:07

Hvilke sjove programmer findes der til den slags?
Jeg leder specifikt efter et program der kan tage backup af min
telefonnummerliste, og downloade den i telefonen eller i andres 3310 igen.
Og det skal helst være gratis :)

/David

Fra : Runman

Dato : 07-09-02 07:09

David Rasmussen skrev :
> [...]
> Jeg leder specifikt efter et program der kan tage backup af min
> telefonnummerliste, og downloade den i telefonen eller i andres 3310 igen.

Hej David , Jeg bruger Nokia logoManager , der kan man redigere i telefonbog
Lave logo og ringetoner , det er perfekt *****

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner