Vægtvogter i Randers
Fra : Mai Brit Bach

Dato : 19-02-01 20:28

Jeg læste for nogle måneder siden at der ville komme vægtvogter til Randers,
og man evt. kunne holde øje her i denne gruppe, men jeg har ikke læst mere
derom, så er der nogle der evt. ved besked, vil jeg gerne hører det.
Hilsen Mai Brit

Fra : Camilla Larsen

Dato : 21-02-01 07:47

Hej Mai Brit

Mener du ikke VægtKonsulenterne og ikke VægtVogterne???

--

Camilla

Fra : Gitte Larsen

Dato : 21-02-01 08:13

Mai Brit Bach skrev :

> Jeg læste for nogle måneder siden at der ville komme >vægtvogter til
Randers, og man evt. kunne holde øje her i >denne gruppe, men jeg har
ikke læst mere
> derom,

Jeg skrev, at du kunne holde øje på www.vaegtkonsulenterne.dk

under "hvor findes DDV"

Den er ikke startet endnu.

Mvh
Gitte Larsen
De Danske Vægtkonsulenter
http://hjem.get2net.dk/gitte-larsen/

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 21-02-01 11:41

"Gitte Larsen" <gitte-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skrev, at du kunne holde øje på www.vaegtkonsulenterne.dk

Det var da rart, så bliver vi fri for at høre om det her i gruppen

Mvh
Henrik

Fra : Gitte Larsen

Dato : 21-02-01 13:25

Henrik Bruun-Petersen skrev :

> Det var da rart, så bliver vi fri for at høre om det her i >gruppen

Du har så travlt med at sortere i indlæggene i denne gruppe!

Det var blandt andet årsagen til at jeg gav et link!

Hvor relevant syntes du selv, at din kommentar var?

Måske er vi efterhånden også mange der er trætte af at høre på din
kritik af mange indlæg.

Du farer specielt hurtigt i tasterne, hver gang det handler om De
Danske Vægtkonsulenter - ups nu skrev jeg det sørme igen

Det er ikke noget forsøg på at få omtale, når mange er så begejstrede
for programmet, men fordi det virker!

Jeg har selv tabt 47 kg, på det program, og det er jeg utrolig glad
for.
Det er glæden ved mit eget vægttab der har givet mig lyst til at blive
konsulent, og jeg er glad for at støtte andre i deres vægttab, men du
får det altid til at lyde som om vi har slet skjulte motiver, og det
fatter jeg ikke.

Du opfatter det som om det er en sammensværgelse at så mange skriver
om det, men det kunne jo også være fordi det har hjulpet mange, tror
du ikke?

Du ved en masse om kost og motion, Henrik........
Hvorfor bruger du ikke al din energi på at øse af dine erfaringer i
stedet for at komme med ligegyldige kommentarer.

....Gitte

Fra : Thom@s

Dato : 11-03-01 15:15

Hørt!

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 21-03-01 18:55

> Du har så travlt med at sortere i indlæggene i denne gruppe!

Jeg sotere ikke i indlæggene men iøjeblikket læser jeg kun her i gruppen og
det er der en bestemt grund til. Jeg var træt af at der altid kom en
videnskablig forklaring lagt på mine indlæg. Men der har jo været ro et
stykke tid på dette område .

> Hvor relevant syntes du selv, at din kommentar var?

Nej du har ret den var ikke nødvendig, sorry.

> Måske er vi efterhånden også mange der er trætte af at høre på din
> kritik af mange indlæg.

Nu syntes jeg du strammer den jeg kommer kun med kritik på indlæg der ikke
høre hjemme her og som ikke overholder "fundasen".

> Du farer specielt hurtigt i tasterne, hver gang det handler om De
> Danske Vægtkonsulenter - ups nu skrev jeg det sørme igen

Ja det er jo nok det der er ligtornen , jeg har intet imod DV de skal
bare ikke bruge dk.helbred.slank som reklame søjle. At DV ikke er meget for
at diskutere hvad det er I gør kan jeg godt forstå der er jo undergravende
for Jeres forretning og det er jo netop derfor at I egner Jer så dårligt til
gruppen.

> Det er ikke noget forsøg på at få omtale, når mange er så begejstrede
> for programmet, men fordi det virker!

Ja Ja, der er mange ting der virker også ting der er gratis.

> Jeg har selv tabt 47 kg, på det program, og det er jeg utrolig glad
> for.

Jeg tabte 35 kg på 3 måneder

> [...]
> konsulent, og jeg er glad for at støtte andre i deres vægttab, men du
> får det altid til at lyde som om vi har slet skjulte motiver, og det

Det syntes jeg er totalt fedt og jeg er også sikker på at du hjælper mange.

> Du opfatter det som om det er en sammensværgelse at så mange skriver
> om det, men det kunne jo også være fordi det har hjulpet mange, tror
> du ikke?

Nej, det er helt misforstået. Når vi som ikke ønsker fysik at deltage i DV
og vi ikke kan få noget konkrekt ud af de indlæg andet end - DV er bare
godt - DV er totalt fedt osv. så høre disse indlæg ikke hjemme her.

> Du ved en masse om kost og motion, Henrik........
> Hvorfor bruger du ikke al din energi på at øse af dine erfaringer i
> stedet for at komme med ligegyldige kommentarer.

Jo Jo tak for rosen, som skrevet først i dette indlæg så har vi en gruppe
der hedder dk.videnskab.sundhed og der så jeg gerne mange indlæg hen. Jeg
vil hellere snakke om hvordan vi har det (psykisk) osv.

Henrik