JMJ Billetter. Virker de efter salg?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 04-09-02 20:30

Lidt mystisk overskrift måske Det jeg mener er, at jeg har hørt fra
flere steder at du skulle blive tjekket ved indgangen, om du stemmer overens
med det navn der står på billetten, selføgelig kan man bestille til en flok
hvor man selv er med, men kan man komme ind på en billet med en vildt
fremmedes navn på?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-09-02 21:05

"Martin Sjøstrand" skrev i en meddelelse

> [...]
flok
> hvor man selv er med, men kan man komme ind på en billet med en vildt

Jeg har købt billetter af en "fremmed". Jeg talte med E-billetter, og for 15
kroner kan man få ændret navnet på billetten ved at sende den til
E-billetter. Det er rigtigt, at billetten kun er gyldig med dit navn på,
eller med navnet på en du følges med. Det var intet problem at få navnet
ændret - jeg havde dem dagen tilbage igen dagen efter de modtog dem, så det
gik hurtigt. Vær dog opmærksom på, at de skal ændres midst 3 dage inden
koncerten...

Læs mere på E-billetters hjemmeside
www.e-billetter.dk

Kåre

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-09-02 23:15

In an article of 4 Sep 2002 Kåre Weng Madsen wrote:

> [...]
> gik hurtigt. Vær dog opmærksom på, at de skal ændres midst 3 dage inden

Lyder latterligt efter min mening. Hvad nu hvis ens kammerat, der har købt
billetterne, lægger sig med et brækket ben dagen inden koncerten...

--
Uffe Holst

Fra : Pipeline

Dato : 05-09-02 01:16

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Lyder latterligt efter min mening. Hvad nu hvis ens kammerat, der har købt
billetterne, lægger sig med et brækket ben dagen inden koncerten...

Intet problem! Fandt dette på Jarres site: "Special access to the concert is
available for people in wheelchairs, of course, upon showing a valid concert
ticket."

Fra : Jacob E.

Dato : 05-09-02 01:54

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
is
> available for people in wheelchairs, of course, upon showing a valid

*LOL*

Jacob

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-09-02 09:30

In an article of 5 Sep 2002 Pipeline wrote:

> Intet problem! Fandt dette på Jarres site: "Special access to the
> concert is available for people in wheelchairs, of course, upon showing
> a valid concert ticket."

Jeg tænkte nu mere på, hvis kammeraten lå i stræk på hospitalet, hvad gør
du så, når hans navn står på billetterne.

--
Uffe Holst

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 05-09-02 07:59

"Martin Sjøstrand" wrote :
> [...]
> med det navn der står på billetten, selføgelig kan man bestille til en flok
> hvor man selv er med, men kan man komme ind på en billet med en vildt

Jeg har set dette princip beskrevet ved flere koncerter, hvor billetter sælges
gennem e-billetter, men jeg har aldrig været ude for, at kontrollen er blevet
udført i praksis. Derimod bliver billetten ofte scannet ved indgangen. Dermed
er der mulighed for at få erstattet en bortkommet billet (den bortkomne vil
blive registreret i deres system, og kan derefter ikke bruges).

Mvh. Henrik

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 05-09-02 08:10

Jeg har haft kontakt med e-billetter efter at læst dette indlæg, men fik
også den besked at det er i tilfælde af at en masse billetter bliver
stjålet.
Altså ingen grund til bekymring.

Carsten Pedersen

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 05-09-02 15:42

Jeg har idag også været i kontakt med dem - og svaret var: No problemo....
Enjoy the concert

Vi "ses" lørdag!

Kenneth