Mafia... Bil banen...
Fra : Allan Gummer

Dato : 02-09-02 21:38

Er der nogler der har nogle gode tips til hvordan man kommer for bilbanen
hvor man skal kører racer bilen.........

Allan.

Fra : SG

Dato : 03-09-02 06:24

"Allan Gummer" <Allan@gummer.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogler der har nogle gode tips til hvordan man kommer for
bilbanen
> hvor man skal kører racer bilen.........

Det er meget svært at vinde, hvis du ikke har et joystick, da man med
et joystick kan dreje lidt eller meget, hvilket er vigtigt ved høj
fart.

Du kan dog simulere joysticket ved at "tappe" på din
højre-/venstreknap på tastaturet - det kræver bare en del øvelse at
kunne gøre det.

Da jeg efter en række løb uden succes satte mit joystick til, tog det
mig ikke mange løb, før jeg vandt.

Hvis du giver op, kan du hente en savegame på
http://www.3dactionplanet.com/mafia/index1.htm

-SG

Fra : MaRk

Dato : 03-09-02 16:09

Hej

Hvor har i købt mafia??
For de steder jeg har kigget for de det først hjem d. 8.

Mvh
MaRk
--
www.mgrj.1go.dk

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-09-02 01:09

MaRk wrote:
> Hej
>
> Hvor har i købt mafia??
> For de steder jeg har kigget for de det først hjem d. 8.

De har sikkert ikke købt det, men downloaded det via en Warez side.

Anders

Fra : Emilio

Dato : 04-09-02 06:00

Betafon i København har det

Fra : SG

Dato : 04-09-02 06:25

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> De har sikkert ikke købt det, men downloaded det via en Warez side.

Det var da utroligt, som man straks bliver beskyldt for alt muligt. Du
er måske træt af, at du ikke ved, hvor du kan downloade det?

Nå, men jeg var nu tilfældigvis "over there" i sidste uge - der kan
man rent faktisk købe det!!

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-09-02 13:11

SG wrote:
> "DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da utroligt, som man straks bliver beskyldt for alt muligt. Du
> er måske træt af, at du ikke ved, hvor du kan downloade det?

Nej, hvis jeg ville downloade det, ved jeg udemærket hvor man kan hente det.

> Nå, men jeg var nu tilfældigvis "over there" i sidste uge - der kan
> man rent faktisk købe det!!

Hvis du læser mit indlæg igen, så skrev jeg rent faktisk *sikkert".

Anders

Fra : DWM

Dato : 04-09-02 08:21

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse
> De har sikkert ikke købt det, men downloaded det via en Warez side.

Betafon fik det hjem i lørdags

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 04-09-02 08:23

> De har sikkert ikke købt det, men downloaded det via en Warez side.

Ja puuuha der er nogen slemme slemme nogen.. FYYYYY... duh..

Fra : Monster

Dato : 05-09-02 08:18

> Hvis du giver op, kan du hente en savegame på
> http://www.3dactionplanet.com/mafia/index1.htm
>
> -SG

Linken er kun til US version af spillet , men jeg må nok hellere støve
mit gamle V3 racer rat af

Sturm