Hvad skal man spille efter Diablo?
Fra : Jesper Barrit

Dato : 02-09-02 16:11

Vi er en gruppe kollegianere, der (endelig) har fået nok af Diablo 2 og LoD,
så nu mangler vi et nyt spil at kaste os over. Det skal helst være i samme
stil... ikke noget Baldur's Gate med alt det snak og ikke noget Dungeon
Siege med ringe interface og alt for mange folk at holde styr på.

Det gode ved Diablo er jo "hack-n-slash"-action og overskueligt gameplay!

En anden god ting i Diablo er serveren, hvor folk kan logge på og se hvem
der er online, og derefter joine spil der er igang. På den måde er man fri
for at aftale tidspunkter og IP'er.

Kom med nogle forslag og en lille begrundelse...

Jesper Barrit

Fra : danni plougmann

Dato : 02-09-02 17:07

daoc dark age of camelot
det er en slags 3d rollespil hvor man skal udføre missioner og dræbe
monsters, kan kun spilles online, har aldrig prøvet det.
gidder ikke spil hvor man skal betale et måndelig beløb for at spille på en
eller anden server

ultima online, har aldrig prøvet det aner ikke hvad det er, ved kun det er
en slags rollespil.
everquest, har aldrig prøvet det aner ikke hvad det er, ved kun det er en
slags rollespil.

never winter night
i det spil skal man kun holde styr på en henchmen og sig selv, ellers er det
bare derudaf mange gode missioner
en ulempe, jeg synes selv der er alt for meget dialog i spillet, man skal
være ret god til engleks for at få noget ud af det

Fra : Devast8or

Dato : 02-09-02 20:26

En af NWNs fordele er jo at du kan lave eller downloade nye moduler. Der
skal nok være nogle der har lavet moduler med mindre snak og mere vold i :).
Prøv at kigge på nwn.bioware.com under downloads, der er links til en del
moduler.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Rune Manscher

Dato : 03-09-02 14:02

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Prøv at kigge på nwn.bioware.com under downloads, der er links til en del
> moduler.

http://nwvault.ign.com/Files/modules/ har også en pæn flok.

*Rune

Fra : Jesper Barrit

Dato : 03-09-02 20:43

Jesper Barrit wrote:
> [...]
> er man fri for at aftale tidspunkter og IP'er.
>
> Kom med nogle forslag og en lille begrundelse...

Hva' fa'en pissemyre, skal du hedde det samme som mig ?

Mvh Jesper Barrit
"Jeg har 1100 kiks med smag"