Soldat!
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-09-02 14:48

Er et freeware-spil, og det sparker bare røv! Forestil dig Counterstrike i
2D... Eller Worms på syre... eller Scorch, hvor kampvognene er erstattet med
små soldater. Det spilles selvfølgelig bedst i Multiplayer, men der er også
bots. Jeg er kun lige begyndt at spille det og får stadig sparket ret meget
røv, men jeg skal nok komme tilbage! Ses vi derinde?

http://soldat.cyberion.pl/main.htm

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Herold

Dato : 02-09-02 14:56

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
> [...]
> 2D... Eller Worms på syre... eller Scorch, hvor kampvognene er erstattet

Worms ER på syre :)

> [...]
meget
> røv, men jeg skal nok komme tilbage! Ses vi derinde?

Klart. Im waaaay ahead of you.