Jane´s Fleet Command.
Fra : Benny Jensen

Dato : 02-09-02 02:41

Hvordan får jeg Fleet Command til at køre på en XP home edition maskine. Jeg
kan ikke installere det og slet ikke køre det. Jeg får denne besked, når
setup er klar til at installere spiller IKKE ET WIM32 SPIL ? Er der nogen
som kan hjælpe mig ??? På forhånd tak
Benny Jensen

Fra : Hanzen

Dato : 02-09-02 13:34

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke installere det og slet ikke køre det. Jeg får denne besked, når
> setup er klar til at installere spiller IKKE ET WIM32 SPIL ? Er der

Jeg har samme problem på win2000.
Er der ikke noget med at XP kan indstilles til at køre som win 95/98 ?
--
hilzen
Hanzen

Fra : Torben Nielsen

Dato : 02-09-02 16:01

> Jeg har samme problem på win2000.
> Er der ikke noget med at XP kan indstilles til at køre som win 95/98 ?

Det er umuligt at få til at virke med JFC. Har lagt en zip-fil i
dk.binaer, den indeholder en ny setup.exe (der virker med
win2k/xp), en patch til version 1.2 og en pdf-fil der forklarer
hvordan man installerer det hele. Har selv fulgt vejledningen og
spillet fungerer fint hér.

Mvh.
Torben

Fra : Benny Jensen

Dato : 02-09-02 17:47

Fra : Hanzen

Dato : 02-09-02 17:59

> [...]
> win2k/xp), en patch til version 1.2 og en pdf-fil der forklarer
> hvordan man installerer det hele. Har selv fulgt vejledningen og

Jeg har hentet den, men jeg får "kun" 1 fil på 102 Kb.
Jeg har "kombineret og afkodet" filerne i den rette rækkefølge.
Hvor stor er filen?
--
hilzen
Hanzen

Fra : Torben Nielsen

Dato : 02-09-02 19:12

> Jeg har hentet den, men jeg får "kun" 1 fil på 102 Kb.
> Jeg har "kombineret og afkodet" filerne i den rette rækkefølge.
> Hvor stor er filen?

Filen fylder 3,74MB. Hvis du lægger alle 39 filer i ét bibliotek
og åbner den fil der hedder jfc.zip med WinZip (filerne er
splittet med WinZip) skulle det virke, det gør det i hvert fald
hos mig.

Mvh.
Torben

Fra : Benny Jensen

Dato : 02-09-02 20:32

Til Torben
Tak for e-mailen.
Jeg skylder dig et eller andet. Efter din opskrift, så køre spillet. Jeg har
ikke prøvet Jesper´s forslag, men er ivrig efter at høre om det også virker.

Fra : Jesper

Dato : 02-09-02 19:07

> [...]
> kan ikke installere det og slet ikke køre det. Jeg får denne besked, når
> setup er klar til at installere spiller IKKE ET WIM32 SPIL ? Er der

Efter lidt søgning har jeg fundet denne her side håber at den kan bruges.
http://www.sonalysts.com/downloads/download_games.html

Jesper