Kiks Crack-it - Hvor ?
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 01-09-02 13:59

Hej Gruppe

Min datter efterlyser nogle kiks der sælges under navnet "Crack-it".
Det skulle være en klar pose med en Eskimo udenpå.

Kiksene er ca. 2 kr. store med sukker-pynt ovenpå.

Håber nogle ved hvor de kan købes.

MVH
Jan

Fra : Annika Pedersen

Dato : 01-09-02 14:28

> [...]
it".
> Det skulle være en klar pose med en Eskimo udenpå.
>
> Kiksene er ca. 2 kr. store med sukker-pynt ovenpå.

De har tidligere kunne købes i OBS, Brugsen, Kvickly og mener også at
Netto har haft dem. Så i FDBs forretninger skulle det være muligt.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : oollee

Dato : 01-09-02 14:41

"Jan Lund Rasmussen" <Jan-Lund-Rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skulle være en klar pose med en Eskimo udenpå.
>
> Kiksene er ca. 2 kr. store med sukker-pynt ovenpå.

Hej

Jeg har også ofte købt dem i Rema 1000

mvh
MP

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-09-02 14:53

oollee wrote:

> "Jan Lund Rasmussen" <Jan-Lund-Rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hvad med at vælge den letteste løsning: (Og ret sikkert også den bedste mht.
sundhed og pengepung)

"De laves søreme ikke mere..."

Og fortsæt:
"Du kan derimod få noget knækbrød. Eller rugbrød, eller ..."

(Hvad betyder 2 kr store iøvrigt.?)

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 01-09-02 15:23

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "De laves søreme ikke mere..."
>
> Og fortsæt:
> "Du kan derimod få noget knækbrød. Eller rugbrød, eller ..."

Der røg jeg rigtignok ind i SundhedsPolitiet. !!

> (Hvad betyder 2 kr store iøvrigt.?)

Ca. på størrelse med mønt med værdien 2 d.kr.

Fra : Søren Brix

Dato : 01-09-02 20:14

Det var da de kiks/småkager der hed "vrøvl" engang var det ikke ????

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-09-02 15:08

Jørgen Rasmussen skrev:

> (Hvad betyder 2 kr store iøvrigt.?)