Frank Zappa cover?
Fra : Steen

Dato : 01-09-02 11:08

Hejsa

En bekendt søger et FZ album med et cover, hvor FZ angiveligt sulle sidde på
toilettet (?)

Nogen der kan hjælpe - evt. med et link til et sted, hvor coveret kan
hentes?

Takker

Steen

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 01-09-02 13:31

The weakest link "Steen" <ctrl-alt-del@softhome.net.com>, dared to
write this anyway:

> [...]
>toilettet (?)
>
>Nogen der kan hjælpe - evt. med et link til et sted, hvor coveret kan

http://www.filmaffischer.com/itempic/thumbnail/2962.jpeg

dog ret lille.

Iøvrigt har google også et billede søgningsværktøj:

images.google.com

Fra : Steen F.

Dato : 03-09-02 22:35

"Thomas Lund Hansen" <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.filmaffischer.com/itempic/thumbnail/2962.jpeg

Er der et album med Frank Zappa der hedder "Toilet"?? (som er titlen på
plakaten).

MVH
Steen F.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 04-09-02 20:17

her skal stå com wrote in dk.kultur.musik:

[...]

> Er der et album med Frank Zappa der hedder "Toilet"?? (som er titlen på
> plakaten).

Det tror jeg ikke. Det er ikke en jeg kender og en søgning på google.com
afslører at det er en berømt plakat (der så vidt jeg kan se kom ud i
forbindelse med 'Bobby Brown (goes down)')

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : Steen F.

Dato : 04-09-02 23:49

"Henrik Bøgh" <this.email@does.not.work> skrev i en meddelelse
> Det tror jeg ikke. Det er ikke en jeg kender og en søgning på google.com
> afslører at det er en berømt plakat (der så vidt jeg kan se kom ud i
> forbindelse med 'Bobby Brown (goes down)')

Okay, I see..

> "Jammen man kan sgu'da ikke standse en øl-vogn"
> -- Poul Glargaard som Civilbetjent i 'Olsen-banden går amok'

*LOL*

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 01-09-02 13:32

> [...]

>toilettet (?)
>
>Nogen der kan hjælpe - evt. med et link til et sted, hvor coveret kan

Ups. størrere billede her

http://www.filmaffischer.com/popup.php?popid=2962