Hvad kan man sælge et 250L. Juwel Panorama~
Fra : Michael Lynge

Dato : 31-08-02 22:01

Hej NG

Jeg vil gerne sælge mit 4-5 år gamle Juwel Panorama akv. - det er sort
og der medfølger et flot underskab designet til akv.

Men hvad kan man forlange for sådan et akv?
Det er inkl. Juwel pumpe/filter system og der er næsten ingen ridser -
kun meget fine og små helt nederst (man skal helt tæt på glasset for at
se det)

Det er uden fisk/planter/grus.

vh\Mich.

Fra : Klaus

Dato : 31-08-02 22:06

Jeg vil gerne gi 300,- hvis det er på sjæland....

Klaus

Fra : Michael Lynge

Dato : 31-08-02 23:44

Klaus wrote:

> Jeg vil gerne gi 300,- hvis det er på sjæland....
>
> Klaus

? ...no way José ..*LOL*
Og ja - det er på sjællland.
Spurte om hvad man kunne få for det - ikke hvad _du_ vil give

Fra : J@N

Dato : 01-09-02 07:02

Ca. 50% af dagens nypris.

Jan

Fra : ts

Dato : 01-09-02 10:14

> Ca. 50% af dagens nypris.
>
> Jan

Hvis du er heldig. De kan købes for en slik i dag. Især i Petworld. Et
Trigon 350 koster kr. 6995,- i Petworld. I Futterhaus, hvor jeg købte et
Juwel Panaorama i maj måned, gav jeg kun 1800 for akvariet med pumpe,
varmelegeme og rør. De skulle ahve tæt på 10K for Trigon 350L.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Michael Lynge

Dato : 01-09-02 12:22

> [...]
> Juwel Panaorama i maj måned, gav jeg kun 1800 for akvariet med pumpe,
> varmelegeme og rør. De skulle ahve tæt på 10K for Trigon 350L.

Det er mere fordi jeg skal have slogt mit på et tidspunkt og hvor jeg
kan bytte det ud med et alu akv.