REQ: Beach Boys... cover indlæg
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 31-08-02 21:49

Hej NG

Jeg står lige og mangler cover indlægget til Beach Boys - Greatest Hits: The
Danish Collection

Nogen der har den? Eller ved hvor jeg kan finde den på nettet? cdcovers.cc
havde den ikke..

--
Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Mikkel Winther

Dato : 01-09-02 02:29

"Anders Jacobsen" <andersjSP@Mmail.dk> wrote in message
> [...]
> Danish Collection
>
> Nogen der har den? Eller ved hvor jeg kan finde den på nettet? cdcovers.cc

Du kan hente den i din lokale pladeforretning (eller din foretrukne
onlinebutik). Du får endda cd'en med i købet.

m.
--
"White folks only want to hear the good shit: life eternal, a place in God's
Heaven. But as soon as they hear they're getting this good shit from a black

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 01-09-02 10:00

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan hente den i din lokale pladeforretning (eller din foretrukne
> onlinebutik). Du får endda cd'en med i købet.

Du er vel nok go' hva? Jeg skal bruge indlægget til et lovligt formål... Man
må vel godt skille sig lidt ud fra mængden?

--
Mvh. Anders

Fra : Mikkel Winther

Dato : 01-09-02 12:48

> [...]
Man
> må vel godt skille sig lidt ud fra mængden?

Bare dét at kopiere coveret er vel i princippet ulovligt. Copyright
lovgivningen gælder også for andet end musik og film selvom det er det alle
taler om for tiden.

m.
--
"Do you know that I came up with the idea for Sesame Street? I came up with
it before PBS. The white man stole it! That's right! I was gonna call it

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-09-02 14:46

In article <3d71fe6d$0$27676$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk says...
> [...]
> >

> Bare dét at kopiere coveret er vel i princippet ulovligt. Copyright
> lovgivningen gælder også for andet end musik og film selvom det er det alle

Kunne det ikke tænkes at han havde smidt inlægget til sin CD væk.... Der
er nok ikke nogen domstol der ville dømme ham for piratkopiering på den
baggrund.... og dog....

--
Lars Bernau
" Mennesker som siger at intet er umuligt,

Fra : Mikkel Winther

Dato : 01-09-02 17:36

"Lars Bernau" <lbe@don'tmailme.dk> wrote in message
> [...]
> >

> Kunne det ikke tænkes at han havde smidt inlægget til sin CD væk.... Der
> er nok ikke nogen domstol der ville dømme ham for piratkopiering på den

Det kunne da sagtens tænkes...

m.
--
"There's just some things in life you got to do. Don't mean you have to like
it."

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-09-02 17:56

In article <3d7241e6$0$27661$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk says...
> alle

> Det kunne da sagtens tænkes...

Det skulle ikke undre mig Pladeselskabernes grådighed kender ingen
grænser.