frugttræ som klatrestativ for rose.
Fra : Anne

Dato : 31-08-02 15:51

Jeg har et pæretræ, som der gik sygdom i. Jeg klippede derfor de yderste
grene af og har nu plantet en rose, som jeg gerne vil have til at klatre op
ad træet, men jeg har et problem. Der kommer en masse små sideskud mange
steder på stammen og grenene, hvad gør jeg med Dem. Er der noget jeg kan
pensle med når jeg har klippet dem af så de ikke kommer igen. På længere
sigt vil de jo nok kvæle rosen.

Hilsen Anne

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 31-08-02 17:01

> [...]
> steder på stammen og grenene, hvad gør jeg med Dem. Er der noget jeg kan
> pensle med når jeg har klippet dem af så de ikke kommer igen. På længere

Du kunne bore et hul i toppen af træet og hælde noget roundup i ( fortyndet
til brugsopløsning selvfølgelig ) Det burde slå træet i hjel, men desværre
vil det jo så begynde at rådne. Derfor vil jeg foreslå at du holder træet
nede som du gør nu, så holder det sig frisk.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002