at male.. :D
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 31-08-02 15:50

jeg overvejer kraftigt at få malet min sfx fra gul/grå til lyserød/sort ...
hva koster det at få malet sådan et dyr?

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 18:56

"Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> jeg overvejer kraftigt at få malet min sfx fra gul/grå til lyserød/sort
> hva koster det at få malet sådan et dyr?

Har du lottotallene?

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 31-08-02 19:35

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du lottotallene?

nej desværre, prøv dr1's tekst-tv
for fanden da, det var seriøst ment :] - hva koster det at male sådan et
svin?

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 20:30

"Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Nu må du da have lottotallene! De bliver udtrukket d.31-08-02 kl.18.00... og
du befandt dig d.31-08-02 kl.20.35 da du skrev denne post jeg svarer på.

hint: tjek dit ur, det står til: Date: Sat, 31 Aug 2002 20:35:09 +0200

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 31-08-02 20:36

> [...]
> du befandt dig d.31-08-02 kl.20.35 da du skrev denne post jeg svarer på.
>
> hint: tjek dit ur, det står til: Date: Sat, 31 Aug 2002 20:35:09 +0200

ok ? - håber ik der er nogen mening i det du siger, for jeg ahr pænt svært
ved at finde den :)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 31-08-02 18:45

> ok ? - håber ik der er nogen mening i det du siger, for jeg ahr pænt svært
> ved at finde den :)

Han siger at uret i din PC er foran... stil det venligst tilbage :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-02 19:24

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Han siger at uret i din PC er foran... stil det venligst tilbage :)

Ja så fik vi det vist lige bøjet i neon og skåret ud i pap... på én gang!

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 31-08-02 20:23

> "Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> svært

> Ja så fik vi det vist lige bøjet i neon og skåret ud i pap... på én gang!

hahahaaaa :]

Fra : Neser

Dato : 30-08-02 22:22

> jeg overvejer kraftigt at få malet min sfx fra gul/grå til lyserød/sort
> hva koster det at få malet sådan et dyr?

Kender ikke mange steder de maler dyr..!!

Men du kan jo prøve at snakke med din lokale automaler og høre hvad han
tager for det. (Prøv evt. og hør om det kan få's uden kvitt., der er en del
at spare så!)
Men det kommer meget an på farven, eks. Fantasy-Color/Kameleon-farve kst.
nemt 5-6000 kr. pr. liter, hvorimod almindelig blank sort nok ikke kst. mere
end 20 kr. pr. liter....

- Neser

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 22:55

"Neser" <Neser@neser.dk> skrev i en meddelelse
> Men det kommer meget an på farven, eks. Fantasy-Color/Kameleon-farve kst.
> nemt 5-6000 kr. pr. liter, hvorimod almindelig blank sort nok ikke kst.
mere
> end 20 kr. pr. liter....

5-6000,-!!! Hvor ser du de priser?

Fra : Neser

Dato : 30-08-02 23:50

> mere
>
> 5-6000,-!!! Hvor ser du de priser?

Fik dem at vide af en lokal automaler.. han nævnte bare ikke om det var
indkøbspriser eller det var plus moms, men tror det var incl. alt.

Det fungerer vist på den måde at der er små prismer som indeholder
forskellige varver, og alt efter hvordan lyset falder ser det ud på én
bestemt måde...

Kan muligvis skaffe nogle billeder, hvis du er interesseret i at se hvordan
det ser ud...!!

- Neser

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-02 10:46

> Det fungerer vist på den måde at der er små prismer som indeholder
> forskellige varver, og alt efter hvordan lyset falder ser det ud på én
> bestemt måde...

Okay... det ved jeg sgu ik lige så meget om :)

> Kan muligvis skaffe nogle billeder, hvis du er interesseret i at se
hvordan
> det ser ud...!!

Jeg har set et par bilen fræse rundt med det... fx. en gammel Golf 2 som
skiftede mellem en rød/lilla farve og over i en grøn!

Fra : Neser

Dato : 31-08-02 17:40

> Jeg har set et par bilen fræse rundt med det... fx. en gammel Golf 2 som
> skiftede mellem en rød/lilla farve og over i en grøn!

2 farver er intet... Fantasy/Kameleon farver indeholder nærmere 4-6
forskellige farver

--
- Neser
Det er ikke hvor hurtig den er på toppen, der gælder...

Fra : Bøffel

Dato : 30-08-02 23:08

Det koster 5-6000kr literen tro det eller ej..
drengen har sQ ret..
det er special farve med forskellige toninger hvilket gør at den giver
forskellig farve, det komme an på lyset!!
du kan også bruge spray dåser til 60 kr literen.. det bliver også flot hvis
man har lidt finger/maler snilde

Hilsen
Casper

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 23:51

"Bøffel" <FJERNDETTEcborgen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> du kan også bruge spray dåser til 60 kr literen.. det bliver også flot
hvis
> man har lidt finger/maler snilde

Og køber de rigtige/kvalitet... mange af de billige har dårlige dyser og
laver nogle gange dråber... det betyder at man bliver nødt til at give en
gang maling mere - det bliver man træt af i længden :)