Rundspørge vedr. kvalitet
Fra : Kent Christensen

Dato : 29-08-02 15:23

Hej

Nu er det jo blevet så populært med små forbrugerundersøgelser,
så nu har jeg også lige én .

Hvad mener I - er PGO noget lort, eller er det ikke noget lort?
Jeg tænker nemlig på at købe mig en brugt PGO T-Rex 50, men
nu har jeg hørt fra flere forhandlere, at det ville virkelig være en
dum ide, for den får jeg kun problemer med. "Så'en noget værre
Taiwan-pis", siger de. Sjovt nok havde de pågældende forhandlere
slet ikke PGO i deres udstilling . Jeg er lidt i vildrede, for jeg har
jo også læst meget positive anmeldelser af netop denne knallert, så
jeg ved ikke, hvad jeg skal tro. Den bliver bl.a. omtalt som
"Scooternes dollargrin" med masser af udstyr, optræk osv.

Er PGO generelt noget lort? Hvordan ser det ud sammenlignet
med Piaggio, Suzuki og Yamaha?

Jeg håber på mange reaktioner.

Vh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 15:33

Var det tilfældigvis en forhandler af Pegeout?? Jeg synes de har det med at
være lidt mere agressive/negative i deres følelser omkring andre mærker, end
andre forhandlere.. det er nok bare mig..

Jeg synes _ikke_ PGO er noget lort.. Havde indtil fornylig en Big Max '96
som har kørt upålageligt, stort set 5 år i træk. Det eneste der var galt var
en olielampe der gik i stykker (pæren) hvilket resulterede i et smadret
stempel. Men det var nok næppe PGOs skyld

Fra : Kent Christensen

Dato : 29-08-02 22:15

"[8000]Gul" <powerrangers(snabela)oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3d6e30eb$0$27685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> en olielampe der gik i stykker (pæren) hvilket resulterede i et smadret
> stempel. Men det var nok næppe PGOs skyld

Nej, forhandleren solgte Yamaha, Suzuki og Honda.

Er en Big Max ikke ret lille i det? Jeg har hørt, at der ikke er for meget plads
til benene, hvis man er høj. Nu er jeg jo 1,85.

Vh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 11:53

> Nej, forhandleren solgte Yamaha, Suzuki og Honda.
Det var nok bare mig der havde lidt indestængte aggressioner

> Er en Big Max ikke ret lille i det? Jeg har hørt, at der ikke er for meget
plads
> til benene, hvis man er høj. Nu er jeg jo 1,85.
Det er vel som man tager det.. Jeg synes jeg havde fin plads på min, og nu
er jeg jo 1,94

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-08-02 14:01

> Det var nok bare mig der havde lidt indestængte aggressioner

> plads
> Det er vel som man tager det.. Jeg synes jeg havde fin plads på min, og nu
> er jeg jo 1,94

Sidder du så på bagagebæren ? (jeg driller bare)

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 14:02

> Sidder du så på bagagebæren ? (jeg driller bare)
>
> Kim Larsen

For at gøre det endu bedre kører jeg faktisk Jog nu

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 31-08-02 12:50

> [...]
plads
> til benene, hvis man er høj. Nu er jeg jo 1,85.

PGO hot50/big max er den knallert man sidder elendigst på IMHO..
Der er alt for lidt plads hvis man har en størrelse +44 under anklerne..
prøv f.eks t-rex/dr. big der sidder man noget bedre.. ellers er yamaha og
piaggio/gilera gode scootere..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*