Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej Alle
Fra : Berit Nielsen

Dato : 20-02-01 08:19

Hejsa alle fotofreaks.
Jeg er ny her på dk.fritid.foto
Jeg er en ganske almindelig pige på 29 fra Århus.
Jeg elsker at tage billeder af mine heste,
og håber en dag at tage det helt rigtige billede.
Desværre vil billederne ikke altid som jeg vil,
da mine heste hver gang jeg viser mig kommer imod mig.
Og så er det jo lige som om det altid ender med det samme billede.
Nå jeg ville bare lige sige Dav.

Fra : Fotografering.org

Dato : 20-02-01 17:34

> Desværre vil billederne ikke altid som jeg vil,
> da mine heste hver gang jeg viser mig kommer imod mig.
> Og så er det jo lige som om det altid ender med det samme billede.
> Nå jeg ville bare lige sige Dav.

Hej Berit.

Velkommen til.

Prøv evt. at kigge i galleriet på: http://www.fotografering.org/
Der er et par lidt anderledes heste-billeder som måske kan give lidt
inspiration.

--
Mvh:
Finn / Fotografering.org

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 20-02-01 23:25

Hej Berit

On Tue, 20 Feb 2001 08:19:06 +0100, "Berit Nielsen"
<berit_nielsen@heaven.dk> wrote:

> [...]
>da mine heste hver gang jeg viser mig kommer imod mig.
>Og så er det jo lige som om det altid ender med det samme billede.

Kan du ikke kamuflere dig som nogen anden?

Nå et spög et andet alvor. Vilken udrustning har du, om du har
mulighed for at bytte objektiv kan du jo pröve at ta dem fra längre
afstand hvor de ikke ser dig når du kommer.

>Nå jeg ville bare lige sige Dav.

Dav med dig og velkommen i vor mitte.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Jan Jespersen

Dato : 21-02-01 09:15

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> da mine heste hver gang jeg viser mig kommer imod mig.
> Og så er det jo lige som om det altid ender med det samme billede.

Du kunne jo også udnytte at du har hestenes tillid. På den måde kan du tage
billeder som vi andre ikke har mulighed for. Prøv nogle anderledes vinkler.
Når de f.eks. kommer kommer hen mod dig, så sæt dig på hug og tag et billede
nedefra osv. (Jeg tør ikke, men en hestekender ved nok hvornår man skal
flytte sig!) Så udnyt din viden om hestenes ædfærd og lav lidt anderledes
billeder. Eksperimentér og tag hellere et billede for meget end et for lidt!
God fornøjelse med fotograferingen.

Mvh
Jan

Fra : Morten Vinther

Dato : 22-02-01 17:51

se eventuelt i det svenske fotoblad "foto" som i deres nyeste nr. har en
artikel om heste foto det kan sikkert lånes på dit lokale bibliotek.

mvh.
Morten V