GTA3 & Rat
Fra : Ole Sørensen

Dato : 29-08-02 08:22

Kan det virkelig passe, at man ikke kan benytte sit Rat/pedaler til dette
ellers suplime spil ???

Har et Logitech Formula Force!

Fra : -=Madsen=-

Dato : 29-08-02 10:00

<-------------------->
> Kan det virkelig passe, at man ikke kan benytte sit Rat/pedaler til dette
> ellers suplime spil ???

<--------------------->

Det går nu fint for mig, med mit UltraRacer se
http://www.beckman-inno.se/interact/sv-284.html
Dog bruger jeg knapperne til speeder og bremse, da kan ikke få den rigtige
speeder/bremse funktionen til at virke sammen med GTA3

Fra : Ole Sørensen

Dato : 29-08-02 11:32

> [...]
> Dog bruger jeg knapperne til speeder og bremse, da kan ikke få den rigtige
> speeder/bremse funktionen til at virke sammen med GTA3

Ok...lyder da lovende! - Har du gjort noget specielt for at enable den ?? -
Mit rat står aktivt i windows (fungerer fint i andre spil), men når jeg
forsøger at ændre på controller instillingerne i spillet, reagerer den ikke
på input fra rattet & jeg kan ikke rigtig se nogle muligheder for at vælge
controller type nogle steder i menuen!!!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-08-02 16:32

Ole Sørensen wrote:

> [...]
> reagerer den ikke på input fra rattet & jeg kan ikke rigtig se nogle
> muligheder for at vælge controller type nogle steder i menuen!!!

Prøv at flytte rattet til ID 1 i Windows game controller kontrolpanelet.

-Sune

Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-09-02 09:04

> Prøv at flytte rattet til ID 1 i Windows game controller kontrolpanelet.

Vil jeg lige prøve!

Fra : Ole Sørensen

Dato : 09-09-02 09:50

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vil jeg lige prøve!

Det var da det der skulle til....plus lidt mod´s i wingman profileren -
Kanon at kunne køre med rat....dog er det en smule frustrende, at der kun er
on/off speeder / bremse...men hey...man kan vel ikke få det hele