[9000] Kim Fritze Sillasen wrote:
>> Det kommer meget an på hvilken opløsning du bruger og om du bruger
>> x*FSAA og anisotropisk filtrering. Kører du dine spil i 1600x1200x32
>> med 4xFSAA og anisotropisk filtrering så er en cpu på ca. 1 GHz nok.
>> Kører du derimod 800x600x16 så skal du have en 2 GHz for at føde
>> grafikkortet med tiltrækkelig data.
>
> Ahvabehar? 1600x1200x32, 4xFSAA = 1 GHz og 800x600x16 = 2 GHz??? Du
> vendte det vist om
Nej, Kristian har fuldstændig ret. Og det er endda ret logisk hvis du
liiige tænker over det en ekstra gang:
Jo lavere opløsning kortet skal rendere i, jo mere kan det nå at lave,
og jo mere data kan det æde. Altså, jo lavere opløsninger du kører, des
hurtigere processor skal du bruge for at kunne fodre kortet alt hvad det
kan spise. Er du med nu?
-Sune