Kan ikke komme videre i GTA3
Fra : Dotty

Dato : 28-08-02 18:28

Jeg skal samle en masse aviser op imin varevogn på tid....
men det går slet ikke..
skal man gøre noget specielt.
jeg synes ikke man har tid nok.

Fra : Simon Kamber

Dato : 28-08-02 19:00

On Wed, 28 Aug 2002 19:27:56 +0200, "Dotty" <dot@dot.com> wrote:

>Jeg skal samle en masse aviser op imin varevogn på tid....
>men det går slet ikke..
>skal man gøre noget specielt.
>jeg synes ikke man har tid nok.
Tror ikke der er andet at gøre end at lære ruten og køre til. Men det
er nok at spørge en gang.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-08-02 19:09

Hop du bare videre i spilet, det er ikke nødvendigt at tage telefonboks
missionerne, du kan altid tage dem senere i spilet

Ja den er lidt svær, er glad for mit hånd holdte racing wheel så er det lidt
nemmere at styre
http://www.beckman-inno.se/interact/sv-284.html

Fra : Nanna D. R.

Dato : 29-08-02 13:07

"Dotty" <dot@dot.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal samle en masse aviser op imin varevogn på tid....
> men det går slet ikke..
> skal man gøre noget specielt.
> jeg synes ikke man har tid nok.

Det er ikke nødvendigt at samle alle aviserne op, så der burde være tid nok
!

Fra : Kristian Espensen

Dato : 29-08-02 13:32

"Nanna D. R." <noadress@foryou.com> wrote in message

> Det er ikke nødvendigt at samle alle aviserne op, så der burde være tid
nok
> !

Så vidt jeg husker gav hver avis lidt ekstra tid (~1sek.). Derfor er det
netop vigtigt at samle så mange aviser op på vejen til mål.

Fra : Nanna D. R.

Dato : 29-08-02 13:44

> nok
>
> Så vidt jeg husker gav hver avis lidt ekstra tid (~1sek.). Derfor er det
> netop vigtigt at samle så mange aviser op på vejen til mål.

Det er sandt. Men der er ingen grund til at køre ruten "perfekt" efter alle
bundterne -man kan sagtens misse et par stykker og stadig nå det.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 19:57

>Det er sandt. Men der er ingen grund til at køre ruten "perfekt" efter alle
>bundterne -man kan sagtens misse et par stykker og stadig nå det.

Tja, men hvis man ikke samler alle op, så har jo ikke ligesom... sådan
"rigtig" klaret missionen, vel. ;)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson