Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Card reader
Fra : goofy

Dato : 28-08-02 16:27

Hej Gruppe

Jeg har dummet mig gevaldigt.
Jeg har Kodaks Picture Card Reader, fik lidt bøvl med min Xp og nu skal jeg
geninstallere driver., men min cd med driver/program er bortkommet,forlagt
eller lign. væk er den.
Er der en derude der kan hjælpe mig med en kopi?

Steen Vinbæk

Fra : ha

Dato : 28-08-02 16:42

> Jeg har dummet mig gevaldigt.

du er ikke alene

> Er der en derude der kan hjælpe mig med en kopi?

Måske er der noget her du kan bruge:

http://www.kodak.com/global/en/service/software/accessoryDrivers.jhtml

mvh
ha

Fra : goofy

Dato : 29-08-02 18:08

hej HA >
http://www.kodak.com/global/en/service/software/accessoryDrivers.jhtml

Jeg har faktisk hentet den USB Picture Card driver, og installeret den, men
der kommer en fejlmeddelse
"Conpactflash filter driver not loaded"
Så det hjalp mik ikke videre.

Har du mogen forslag?

Steen Vinbæk

Fra : ha

Dato : 29-08-02 18:52

> Har du mogen forslag?

Nope, men hvis jeg var dig, ville jeg skrive til Kodak, de må da
kunne hjælpe dig.

mvh
ha

Fra : goofy

Dato : 29-08-02 19:07

Hej HA
> Nope, men hvis jeg var dig, ville jeg skrive til Kodak, de må da
> kunne hjælpe dig.

Det har jeg også gjort, men ikke hørt noget endnu.
Men takker for deltagelse
Steen Vinbæk

Fra : Hagman

Dato : 28-08-02 20:55

> Er der en derude der kan hjælpe mig med en kopi?

Det anbefales fakstisk at smide CD'en ud, og hente en opdateret driver på
nettet

Fra : goofy

Dato : 29-08-02 18:09

Hej Hagman
> Det anbefales fakstisk at smide CD'en ud, og hente en opdateret driver på

Det er muligt men den driver Kodak har lagt ud kan jeg ikke få til at virke
Ka´du hjælpe en Fynbo

Steen Vinbæk