Fatboy Slim
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 28-08-02 01:16

Sad og zappede lidt, og kom forbi en amerikansk serie, hvor der blev
spillet et nummer med Fatboy Slim, hvor ordene Fatboy Slim også indgår
i teksten.

Kunne nogen oplyse navnet på det nummer?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

All, most, or some of the above may or may not work yet.

Fra : dennis og ellen

Dato : 28-08-02 01:31

sangen hedder vist "Fucking In Heaven" og er på albummet "You've Come A Long
Way, Baby". Tror nok at han synger "Fat Boy Slim is fucking in heaven.."

/Dennis

Fra : AJC

Dato : 28-08-02 01:36

"dennis og ellen" <dennis-ellen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> sangen hedder vist "Fucking In Heaven" og er på albummet "You've Come A
Long
> Way, Baby". Tror nok at han synger "Fat Boy Slim is fucking in heaven.."

Ja, den titel siger vist alt om "musikkens" kvalitet!

Mvh
AJC.

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-08-02 09:57

On Wed, 28 Aug 2002 02:36:08 +0200, "AJC" <benny@abba.se> wrote:

> [...]
>Long
>>

>Ja, den titel siger vist alt om "musikkens" kvalitet!

musiksmag er heldigvis individuelt...
--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : dumdum

Dato : 28-08-02 17:36

>Ja, den titel siger vist alt om "musikkens" kvalitet!

Ja, den kommentar siger vist alt om din snæversynethed.

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : AJC

Dato : 28-08-02 20:53

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> wrote in message

> Ja, den kommentar siger vist alt om din snæversynethed.
>
> Mvh fra Louise

Gør den nu også det?
Jeg kan lide at lytte til meget forskelligt musik, lige fra dansktopmusik
til f.eks Guns'N'Roses!
Min favoritgruppe er dog The Corrs, men også grupper som Saybia, REM, Eagles
og solister som Elton John og George Michael lytter jeg gladeligt til.
Radiomæssigt vælger jeg at lytte til P4 fremfor P3 og jeg vil hellere se VH1
fremfor MTV.

Mvh
AJC.

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 03-09-02 01:29

"AJC" <benny@abba.se> wrote:

>"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> wrote in message

>Gør den nu også det?

Ja, du bedømmer musikken ud fra titlen på sangen.
Hvordan bedømmer du fx Bohemian Rhapsody udfra titlen alene?
Eller Stairway To Heaven, Star Star, Kold Som Is, A Little Less Conversation, Ride On
Time og Love In Sibiria?

Lad os endelig høre ;)

>Jeg kan lide at lytte til meget forskelligt musik, lige fra dansktopmusik
>til f.eks Guns'N'Roses!

Hvad med at lytte til musikken først og så komme med din bedømmelse?

-breiler

Fra : invisible man

Dato : 28-08-02 18:46

"dennis og ellen" <dennis-ellen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> sangen hedder vist "Fucking In Heaven" og er på albummet "You've Come A Long
> Way, Baby". Tror nok at han synger "Fat Boy Slim is fucking in heaven.."
>
> /Dennis

der hører faktisk en sjov lille historie med til nummeret... Freddy Fresh (en,
der laver bigbeat musik ligesom Fatboy Slim gjorde til og med You've Come A
Long Way, Baby-albummet) lagde en besked på Norman's (Fatboy Slim)
telefonsvarer, hvori han sagde: "If I could get a Fatboy Slim remix I'd be
fucking in heaven" - han fik dog ikke noget remix, men fik derimod sin stemme
med på Fatboy's album....

______
i.m.

Fra : Torsten Matthiessen

Dato : 28-08-02 23:05

It ain't over 'till the fat boy slims...

/t/

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-08-02 19:28

On Wed, 28 Aug 2002 02:15:45 +0200, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>Sad og zappede lidt, og kom forbi en amerikansk serie, hvor der blev
>spillet et nummer med Fatboy Slim, hvor ordene Fatboy Slim også indgår
>i teksten.
>
>Kunne nogen oplyse navnet på det nummer?

Hvis det ikke er nummeret de andre har nævnt, kunne det evt. være
Gangsta Trippin, selvom der bliver sunget:

"What we doin' when the? What we doin' when the? What we doin' when
the Fatboy's slippin'?"

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 02-09-02 00:30

On 30 aug 2002 Kasper Aae enriched usenet with:

> Hvis det ikke er nummeret de andre har nævnt, kunne det evt. være
> Gangsta Trippin, selvom der bliver sunget:
>
> "What we doin' when the? What we doin' when the? What we doin' when
> the Fatboy's slippin'?"

Jeg tror faktisk, det er den. Det passer godt med det, jeg kan huske af
teksten.