klistermærker af scooter
Fra : FBB

Dato : 27-08-02 22:28

Hej, jeg vil hører om hvordan jeg pænste tag alle klistermærker af min nye
scooter (skal hente den i morgen efter arbejde Wee )

Håber nogle vil svare :)

ps, svar til min mail så jeg kan kigge med ude på arbejdet da jeg ikke har
mulighed for NG der ude :)

På forhånd tak for hjælpen!

--
Hilsen Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk - www.NumseGejl.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-08-02 02:23

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber nogle vil svare :)
>
> ps, svar til min mail så jeg kan kigge med ude på arbejdet da jeg ikke har

Prøv med en hårtørrer til at varme dem op, så skulle de være til at pille
af. Men hvorfor pille dem af ?

Kim Larsen