T-Hansen reservedele
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 27-08-02 22:17

Jeg har netop ødelagt mit venstre sidespejl på min Gilera Runner. Jeg har
til min store overraskelse erfaret, at et sådan koster over 500,- original.
Jeg kan se at man hos T-Hansen kan købe et uoriginalt venstre sidespejl til
149,-

Jeg kunne ikke finde på at købe uorginale motordele, idet kvaliteten hos
T-Hansen erfaringsmæssigt er for dårlig.

Men sådan en plastik arrm til et sidespejl kan man vel næsten ikke lave
forkert. Og 500,- for originalen virker umiddelbart helt vildt.

--

---
Best regards / Med venlig hilsen

Søren Ladegaard - Denmark
[ http://www.CommodoreBillboard.com ]

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-08-02 22:51

> [...]
original.
> Jeg kan se at man hos T-Hansen kan købe et uoriginalt venstre sidespejl

Hmm, deres cylinder og grafitstempel har jeg på min Yams 4g DX fra '79, det
fungerer upåklageligt (ok, har kun kørt 150 km med det nu, men selv efter en
ret hård start - under tilkørsel, er der ikke noget underligt at se på
stempel/cylinder), så jeg tror ikke det fejler noget!

// Troels